معرفی کنفرانس ها و کارگاه های مالزی در رشته های علوم انسانی، فنی و پزشکی تا خرداد ۹۶

هرساله هزاران دانشجوی ایرونی در رشته های جور واجور انسانی، مهندسی و علوم پزشکی و حتی هنر، به جهت انتشار مقالات علمی خود در نشریات معتبر بین المللی، به دنبال راهکارهایی جهت ثبت مقالات خود در مجلات اختصاصی کنفرانسای جهانی هستن تا هم زمان کمتری واسه داوری و بررسی جهت انتشار اختصاص بدن و هم فرصتی واسه تعامل با استادان و هیات علمی کنفرانس در اختیار داشته باشن.

ثبت مقاله تا داوری و منتشر کردن اون در ژورنالای معتبر بین المللی که اصطلاحا ضریب تاثیر (impact factor) بالا داشته و مقالات اون با ارجاعات جورواجور همراه می شه، معمولا بین چند ماه تا چند سال (حتی ۱۰ سال) زمان میبره.

این زمان واسه مقالاتی که در مجلات کنفرانسای بین المللی و نسخه های خاص این رویدادها منتشر می شه، بسیار کمتره و البته باید توجه داشت که اعتباری کمتر از مقالات ایندکس شده در پایگاه های مطرح استنادی علوم و فنون دنیا مانند ISI نداره.

اگه شما به دنبال راهکارهایی واسه انتشار مقالات کیفی یا کمی خود در نشریات معتبر بین المللی کنفرانسی هستین و می خواید در بهار امسال، در یکی از کشورای آسیایی، گشت و گذاری داشته باشین تا هم گردشگری طبیعت کرده و هم گردشگری علمی، مالزی، کشوری در جنوب شرق آسیا رو به شما پیشنهاد می کنیم.

مقاله امروز ما شما رو با ۲۰ فرصت برگزاری کنفرانس بین المللی در این کشور آشنا می کنه.

با ما همراه باشین.

به چه دلیل شرکت در کنفرانس؟

واسه اون دسته از عزیزانی که قصد تحصیل در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بیرون مرز کشور، از سوئد و آلمان تا نروژ و نیوزیلند رو دارن و به دنبال تقویت رزومه خود هستن،‌ پیشنهاد می کنیم تا از فرصت باقیمونده تا اپلای جهت تحصیل در پاییز ۲۰۱۷ میلادی استفاده کرده و قبل از فرستان اپلیکیشن خود به دانشگاه مقصد، مقالاتی رو در کنفرانسای بین المللی ثبت کنن.

البته قبل از شرکت در کنفرانسای بین المللی، باید روش نوشتن مقالات آکادمیک رو یاد بگیرین. می خواد یادداشتای تحقیقاتی باشه یا مقالات کیفی،  مقالات کمی، تحقیقات موردی (case study) یا مقالات مقایسه ای.

ثبت کردن مقاله و دریافت تاییدیه ارائه و منتشر کردن اون در ژورنالای بین المللی کنفرانسی، فواید زیادی داره.
هم شما رو با روش داوری مقالات آکادمیک آشنا می کنه و هم فرصتی واسه سفر به کشور مقصد و دیدار با اعضای هیات علمی و کارشناسان بین المللی رشته ای که فعالیت دارین، جفت و جور می کنه.

از طرفی،‌ اگه به دنبال شرکت یا موسسه یا مجموعه ای واسه سرمایه گذاری روی اختراع یا کشف یا طرح توجیهی خود هستین و فکر می کنین که در دنیای آنسوی مرزهای ایران، فرصتای بهتری واسه شما جفت و جوره، شرکت در نمایشگاه های بین المللی به خصوص کنفرانسایی که کارگاه های تخصصی دارن، گزینه خوبی میشه.

هم با اعضای هیات علمی کنفرانس که معمولا ترکیبی از استادان از کشورای جور واجور دنیا هستن آشنا میشین، هم فرصت معرفی مقاله و طرح و نظر و دیدگاهاتون در محیط بین المللی و آکادمیک جفت و جور می شه و هم می تونین فرصت تعامل با کارشناسان نخبه رو پیدا کرده و زمینه دریافت پیشنهاد نامه واسه ادمیشن و بورسیهای بعدی رو جفت و جور کنین.

در واقع شرکت در کنفرانسای بین المللی واسه دانشجویان و علم آموختگانی که نیم نگاهی به فرصتای تحصیلی آنسوی آب دارن، یه برگ برنده و بستری فرصت آفرینه.

پس از فرصت شرکت در کنفرانسای بین المللی همیشه واسه توان افزایی علمی و تجربی خود بهره بگیرین و این عامل رو در طول دوران تحصیل و تحقیق خود هم ادامه بدین.

اما به چه دلیل مالزی؟

اگه رینگت مالزی در چند سال گذشته چند برابر نمی شد، حالا تماشاگر تحصیل هزاران دانشجوی ایرونی در مقاطع جور واجور تحصیلی در دانشگاه های این کشور بودیم. مالزی یکی از کشورای پیشرفته جنوب شرق آسیا، هاب بین المللی واسه فعالیتای علم بنیان و تعاملات علمی هستش که همسایگی اون با قدرت نوظهور علمی و فناوری جهان (سنگاپور) هم در توان افزاییای اون بی تاثیر نبوده.

مالزی واسه ایرانیا در چند دهه گذشته، مقصد تحصیل و گردش و تجارت بوده.
گر چه فرصتای تحصیلی اون در سالای گذشته کاهش پیدا کرده،‌ اما بازم قطبیت مالزی در برگزاری کنفرانسا و اجلاسا و کارگاه های تخصصی ثبت شده معتبر در جنوب شرق آسیا محفوظه.

این فرصت خوبی واسه مطرح شدن دانشجویان و محققان ایرانیه تا در جشنواره های علمی این کشور شرکت کرده و یافته های خود رو طرح کنن. خیلی از کنفرانسای مالزی با حضور استادان و محققانی از اروپا، آسیا و به خصوص اقیانوسیه همراه می شه که فرصت خوبی واسه تعامل با استادان در رشته های جورواجور و معرفی طرحای آکادمیک تجاریه.

از طرفی، هزینه سفر به مالزی واسه ایرانیا به نسبت قاره سبز کمه و واسه سفر ۱۵ روزه، نیاز به جفت و جور روادید در مبدا ندارین. بعضی از کنفرانسای مالزی در هتلای بین المللی این کشور به خصوص در پایتخت برگزار می شه و تخفیفای خوبی هم واسه اقامت در اختیار دانشجویان و کسایی که مقالاتشان تایید شده ارائه می کنن.

مالزی، کشور نمایشگاه ها و کنفرانسای مختلفه.

در ادامه به ۲۰ مورد که تا آخر خرداد ۹۶ برگزار می شه می پردازیم تا در فرصت باقیمونده واسه شرکت در اونا دست به کار شین.

کنفرانس بین المللی مدیریت،‌کار و کاسبی و اقتصاد مالزی

ieeeform-International conference on Management , Business, Economics ,Social Sciences And Humanities Research (ICMBESHR)

این کنفرانس در ۲۳ تا ۲۴ آوریل ۲۰۱۷ میلادی در شهر کوالالامپور مالزی برگزار می شه.
گر چه فرصت ارائه مقاله به اتمام رسیده، اما با در نظر گرفتن ترکیب اعضای هیات علمی و موضوعاتی که در کنفرانس مطرح می شه، فرصت خوبی واسه دانشجویان و علاقمندان به مباحث تجاری سازی،‌ مدیریت علم، مدیریت فناوری، انتقال فناوری و اقتصاد سبزه.

واسه به دست آوردن جزییات بیشتر به درگاه کنفرانس مراجعه کنین.

انجمن بین المللی مهندسان الکترونیک و برق (IEEE) طراح و برگزار کننده این اتفاق علمی هستن.

کنفرانس بین المللی مدیریت کار و کاسبی و نوآوری اجتماعی

WRFER-International Conference on Business Management and Social Innovation.(ICBMSI)

کنفرانس بین المللی مدیریت کار و کاسبی و نوآوری اجتماعی در ۳۰ آوریل ۲۰۱۷ میلادی در مرکز مالزی برگزار می شه.
تا ۱۸ آوریل واسه ارائه خلاصه مقاله فرصت دارین. کارشناسان آکادمیک و کارشناسان صنایع جورواجور گرد هم میان تا درباره جدیدترین مقولات در میدون تولید کالا و خدمات با طعم نوآوری و کارآفرینی بحث و رد و بدل کردن نظر کنن.

کلیه مقالاتی که در کنفرانس ارائه می شه به وسیله کتابخونه تحقیقات جهانی منتشر و در گوگل اسکولار ایندکس می شه.
واسه به دست آوردن جزییات بیشتر به این درگاه مراجعه کنین.

کنفرانس بین المللی پیشرفتای گذشته در علوم رایانه و فناوری اطلاعات

WRFER-International Conference on Recent Advances in Computer Science and Information Technology (ICRACSIT)

۳۰ آوریل سال جاری میلادی کنفرانس علوم و فناوری رایانه در کوالالامپور به وسیله WRFER برگزار می شه.
در این کنفرانس مباحثی مثل مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات و کارآفرینی و تجارت الکترونیک و مقولات در رابطه مورد بحث و رد و بدل کردن نظر کارشناسانی که از سراسر جهان به این کنفرانس میان،‌ مطرح می شه.

واسه به دست آوردن جزییات بیشتر به این درگاه مراجعه کنین.

کنفرانس بین المللی علوم اجتماعی

IASTEM-174TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCE AND HUMANITIES (ICSSH)

هفدهمین کنفرانس بین المللی علوم اجتماعی که با حضور و همکاری بعضی از دانشگاه های مالزی برگزار می شه، در روزای اول و دوم ماه می در مرکز این کشور، میزبان محققان علوم اجتماعی از ۳ قاره جهان میشه. واسه به دست آوردن جزییات بیشتر به این درگاه مراجعه کنین.

هفدهمین کنفرانس بین المللی علوم هوا فضا و مهندسی مکانیک

IASTEM- 172ND INTERNATIONAL CONFERENCE ON MECHANICAL AND AEROSPACE ENGINEERING (ICMAE)

اگه عاشق هوا فضا و علوم مهندسی مکانیک هستین، شرکت در کنفرانسی به همین نام که در روزای اول و دوم ماه می در کوالالامپور برگزار می شه رو در نظر داشته باشین. این کنفرانس هم به وسیله IASTEM برگزار می شه.
مقالات کنفرانس در این نشانی مجموعه و منتشر می شه.
موسسه بین المللی مهندسان و محققان، اسپانسر این اتفاق علمی معرفی شده.

نوشته دیگر :   چالش نهنگ آبی؛ بازی خطرناکی که نوجوانان را به سمت خودکشی سوق می دهد

جایزه خاصی قراره به بهترین مقاله ارائه شده در این کنفرانس اعطا شه.

محور کنفرانس روی موارد زیره:

  • Acoustics and Noise Control
  • Advanced Energy Sources
  • Advanced Heat Pipe Technologies
  • Advanced In-Space Propulsion & Power Concepts
  • Advanced Thermal Control Technologies
  • Advances in Space Propulsion
  • Aerodynamics
  • Applied Mechanics
  • Automation, Mechatronics and Robotics
  • Automobiles
  • Automotive Engineering
  • Ballistics
  • Biomechanics
  • Biomedical Engineering
  • CAD/CAM/CIM/CFD
  • Composite and Smart Materials
  • Compressible Flows
  • Computational Mechanics
  • Computational Techniques

پانزدهمین کنفرانس بین المللی کنترل، اتوماسیون و رباتیک

IASTEM -115TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON CONTROL, AUTOMATION, ROBOTICS AND VISION ENGINEERING(ICCARVE)

در روزای اول و دوم ماه می، پانزدهمین کنفرانس بین المللی رباتیک مالزی برگزار می شه.
آخرین فرصت واسه فرستادن مقاله، ۲۳ مارچ امسال اعلام شده بود که فرصتی واسه فرستادن مقاله نیس اما واسه ارائه پوستر، علاقمندان به رباتیک می تونن شانس خود رو آزمایش کنن.

واسه به دست آوردن جزییات بیشتر به این درگاه مراجعه کنین.

یازدهمین کنفرانس بین المللی علوم معدن و مهندسی متالوژی

Academics World 111th International Conference on Mining, Material, and Metallurgical Engineering (ICMMME)

کنفرانس بین المللی متالوژی مالزی واسه علاقمندان به دنیای فلزات، معدن و مهندسی جوش می تونه فرصت خوبی واسه رد و بدل کردن نظر با محققان و کارشناسان امر باشه. واسه به دست آوردن جزییات بیشتر به درگاه کنفرانس مراجعه کنین. این اتفاق در شهر پورتراجایا مالزی برگزار می شه.

یکی از قابلیتای این کنفرانس، برگزاری کارگاه های تخصصی جنبی در زمان برگزاری کنفرانسه که فرصت خوبی واسه رد و بدل کردن نظر دانشجویان و محققان میدون متالوژی با فعالان صنایع مالزی و دیگه کشورای آسیایی رو جفت و جور می کنه و می تونه فرصتای شغلی خوبی رو هم بوجود آورد.

کنفرانس بین المللی مهندسی ، فناوری و نوآوری

Academmics World-The 175th International Academic Conference on Engineering, Technology and Innovations (IACETI)

کنفرانس بین المللی مهندسی و نوآوری که به وسیله ACADEMIC WORLD برگزار می شه، در روزای چهارم و پنجم ماه می در شهر purtrajaya مالزی، میزبان فعالان میدون نوآوری و مهندسی میشه.

واسه به دست آوردن جزییات بیشتر به درگاه کنفرانس مراجعه کنین.

کنفرانس بین المللی مهندسی عمران و معماری

IASTEM – 174TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON CIVIL AND ARCHITECTURAL ENGINEERING (ICCAE)

صد و هفتاد و چهارمین دوره برگزاری کنفرانس بین المللی معماری و مهندسی عمران مالزی که به وسیله IASTEM برگزار می شه، در روزای پنجم و ششم ماه می میلادی، میزبان فعالان مهندسی عمران از کشورای جور واجور دنیاس.

محل برگزاری کنفرانس در شهر مالاکا این کشوره.

کنفرانس بین المللی علوم طبیعی و زیست محیطی

IASTEM- 177TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON ENVIRONMENT AND NATURAL SCIENCE (ICENS)

کنفرانس بین المللی علوم طبیعی و زیست محیطی در تاریخ  پنجم و ششم ماه می در شهر مالاکا مالزی برگزار می شه.
این کنفرانس، مقولات زیست محیطی،‌ مدیریت انرژی، انرژیای سبز، نوآوریای فناورانه در مدیریت و راهبری انرژی رو مورد بحث و رد و بدل کردن نظر کارشناسان و محققان دانشگاهی و کارآفرینان این میدون قرار میده.

واسه به دست آوردن جزییات بیشتر به درگاه کنفرانس مراجعه کنین.

کنفرانس بین المللی مهندسی برق، الکترونیک و ریاضیات پنانگ

ieeeforum-International Conference on Electrical, Electronics, Computer Science, Mathematics, Physical Education and Management (ICEECMPE)

شهر توریستی پنانگ مالزی، در هفتم ماه می میزبان کارشناسان و فعالان میدون مهندسی برق و الکترونیک و رباتیک از کشورای جور واجور دنیاس. اگه به این موضوعات علاقه دارین و می خواید تا در کارگاه های جنبی با حضور فعالان این زمینه ها بحث و رد و بدل کردن نظر داشته باشین، آخر اردیبهشت ماه ۹۶ می تونین فرصت خوبی واسه شما باشه.

واسه به دست آوردن جزییات بیشتر به این درگاه مراجعه کنین.

کنفرانس بین المللی علوم نانو و نانو فناوری

ieeeforum-International Conference on Nanoscience and Nanotechnology (IC2N)

کنفرانس بین المللی علوم نانو در هفتم ماه می سال جاری میلادی در شهر پنانگ برگزار می شه.
واسه به دست آوردن جزییات بیشتر درباره موضوعات کنفرانس و فرستادن مقاله که تا ۲۵ آوریل ۲۰۱۷ میلادی تمدید شده،‌ به این نشانی مراجعه کنین.

کنفرانس بین المللی بیولوژی پزشکی و علوم دارویی

ieeeforum-International conference on medical biological and pharmaceutical sciences (ICMBPS)

علاقمندان به علوم دارویی و پزشکی می تونن هفتم ماه می در کنفرانسی که در این مورد برگزار می شه، در پایتخت مالزی شرکت کنن. حضور کارآفرینان و صنعتگران علوم دارویی از کشورای جور واجور در مالزی می تونه فرصت خوبی واسه رایزنیای علمی و تجاری رو واسه داروسازان جفت و جور کنه.

واسه به دست آوردن جزییات بیشتر به این درگاه مراجعه کنین.

هفتمین کنفرانس بین المللی تحقیقات گذشته در علوم رایانه و فناوری اطلاعات

WRFER- 7th International Conference on Recent Advances in Computer Science and Information Technology (ICRACSIT)

علاقمندان به علوم و فناوری رایانه و اطلاعات می تونن بیست و هشتم ماه می در شهر کوالالامپور مالزی در کنفرانس مربوطه شرکت کنن. آخرین فرصت ارائه مقاله هم دوازدهم ماه می اعلام شده.
اگه می خواید در رشته های فناوری اطلاعات (کلیه زیر شاخه ها) در یکی از دانشگاه های مطرح آسیا و جهان مشغول به تحصیل شید، این کنفرانس فرصت خوبی واسه رد و بدل کردن نظر با استادان و محققان آسیایی میشه.

واسه به دست آوردن جزییات بیشتر به درگاه WRFER مراجعه کنین.

کنفرانس بین المللی علوم غذایی و کشاورزی

The IRES – 198th International Conference on Food and Agricultural Engineering (ICFAE)

کنفرانس علوم کشاورزی و غذایی مالزی در مرکز این کشور در اول و دوم ماه ژوئن سال جاری میلادی برگزار می شه.
واسه به دست آوردن جزییات بیشتر به این درگاه مراجعه کنین. رابطه با کارآفرینان و کارشناسان علوم کشاورزی و رد و بدل کردن نظر در زمینه های فناورانه و نوین علم کشاورزی در جنوب شرق آسیا، وقتیه که در اختیار کارشناسان و دانشجویان علوم غذایی قرار داره.

۵ کنفرانس مهندسی مالزی در چهارم ژوئن ۲۰۱۷ میلادی

  • صد و هفتاد و چهارمین کنفرانس بین المللی بهداشت و علوم دارویی. شهر پوتراجایا
  • صد و هفتاد و چهارمین کنفرانس بین المللی علوم ورزشی و تربیت بدنی- شهر پوتراجایا
  • صد و نودمین کنفرانس بین المللی آموزش و علوم اجتماعی- شهر پوتراجایا
  • صد و هفتاد و چهرامین کنفرانس بین المللی علوم محیط زیست و شیمی- شهر پوتراجایا
  • صد و هقتاد و پنجمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و کار و کاسبی. شهر پوتراجایا

پیشنهادای شرکت در کنفرانس

۱- قبل از ثبت مقاله انگلیسی زبون خود در سایت کنفرانس، ویرایش علمی و گرامری اونو انجام بدین.

۲- بیشتر کنفرانسا قبل از فرستان اصل مقاله، خلاصه (abstract) مقاله رو نیاز دارن. اصول خلاصه نویسی حرفه ای مقالات آکادمیک رو یاد بگیرین.

۳- حتما قرار نیس با مقاله در کنفرانس شرکت کنین. حضور با پوستر هم فرصتای خوبی واسه شما جفت و جور می کنه.

۴- انتشار مقاله در ژورنالای کنفرانسی معتبر هم فرصت مطلوبی واسه افزایش توان افزایی علمی شما و تقویت رزومه س.

۵- اگه مقاله شما واسه انتشار تایید شد، در صورت امکان به کشور مقصد سفر کرده و اونو ارائه کنین.

۶- واسه پرداخت هزینه های شرکت در کنفرانس، از درگاهای پرداخت ارزی داخلی استفاده کنین که نماد اعتماد رو در اختیار داشته باشه.

۷- اگه واسه تقویت رزومه خود قصد شرکت در کنفرانسای مالزی دارین، حتی امکان در کارگاه های جنبی (workshop) هم شرکت کنین.

۸- خیلی از کنفرانسای مالزی، مقالات تایید شده رو در ایندکسای بین المللی هم قرار میدن که فرصت سایتیشن خوبی رو به فعالیتای تحقیقاتی شما با هزینه کم میده.

۹- همه نشریات بین المللی و حتی مالزیایی، اعتبار بین المللی نداره. فهرست نشریات معتبر بین المللی رو همیشه از وزارت علوم کشورمون استعلام کنین.

۱۰- تعامل با هیات علمی کنفرانسا که بیشتر اعضای هیات علمی دانشگاه های معتبر مالزی هستن، می تونه فرصت ادمیشن با بورس رو در اختیار دانشجویان ارشد یا دکترا بذاره.

۱۱- اگه مقاله شما واسه presentation‌تایید شد، فرم پاور پوینت ارائه رو به شکل استاندارد جفت و جور کنین.

۱۲- دریافت پیشنهاد نامه از استادان کنفرانسای مالزی که مقاله شما در اونجا واسه ارائه تایید می شه، فرصتی واسه افزایش شانس شما جهت دریافت ادمیشن از دانشگاه های جور واجور مالزی و آسیا میشه.

در روزای آینده به معرفی دیگه فرصتای شرکت در کنفرانسای بهاره بین المللی در کشورای آسیایی می پردازیم.