جذاب ترین و زیباترین بازیگران زن سریال های تلویزیونی سال ۲۰۱۸ [قسمت دوم]

محبوب ترین و جذاب ترین بازیگران زن تلویزیون از نظر شما چه کسایی هستن؟! مخاطبان تلویزیون هر ساله با تعداد زیادی سریال تلویزیونی بمباران می شن و همه شبکه های تلویزیونی میخوان که یدونه یدونه سریال هاشون پرسروصدا و موفق باشن اما این اتفاق در ۹۹ درصد موارد رخ نمی ده و خیلی از این سریالا بسیار افتضاح تر و ناموفق تر از آنی می شن که فکرش رو بکنین. حتی بهترین بازیگران هم می تونن خلاً نبود اصالت و یا مشکل سناریوهای ضعیف که خیلی از این سریالا رو درگیر خود کرده رو جبران کنن. خیلی از سریالای ناموفق گذشته یا راه اندازی دوباره سریالای قدیمی بودن که در آخر با شکست روبرو شدن.

اما واسه ساخت یه سریال پرطرفدار و موفق عناصر مختلفی لازمه که از اون میان میشه به شخصیتای جذاب، داستان پیچیده و دیالوگای باورکردنی اشاره کرد که از راه بازیگرانی توانا و البته جذاب به تصویر کشیده می شه.
مطمئنا داشتن بازیگران جذاب نقش مهمی در موفقیت سریال داره و در خیلی از سریالا همین یه عامل تونسته موفقیت سریال رو تضمین کنه.
کمتر سریالی پیدا می شه که یه شخصیت زن جذاب در نقشای اصلی خود نداشته باشه.

سریال «آمریکاییا» در خود بازیگر زن جذابی مانند کری راسل داره، کریسن بل در «جای خوب» دلبری می کنه، ری سیهورن در سریال «بهتره با سال تماس بگیری» نقش جذابی داره و در سریال «بازی تاج و تخت» هم تعداد بازیگران زن جذاب و دوست داشتنی از تعداد انگشتان یه دست بالاتر میره. در ادامه این مطلب می خوایم شما رو با تعدادی از جذاب ترین و دوست داشتنی ترین بازیگران زن سریالای تلویزیونی سالای گذشته تلویزیون آشنا کنیم.

۱۰- کریستن بل- جای خوب

همه میدونیم که کریستن بل یه بازیگر زن جذاب و زیباست. ما این رو از همون اولین حضورهایش در برابر دوربین می دونستیم از این رو این موضوع تازگی نداره. اما از اونجایی که ایشون تازگیاً وارد میدون تلویزیون هم شده و در سریال «جای خوب» (The Good Place) نقش آفرینی کرده لازم دیدیم که اسمش رو در فهرست جذاب ترین بازیگران زن سریالای تلویزیونی معاصر بذاریم.

این سریال که فصل دوم اونم منتشر شده یه کمدی فانتزیه در مورد زنی که پس از مرگ بیدار شده و خود رو در جایی مثل بهشت می بینه؛ جایی که اشتباهیً به اونجا فرستاده شده.
اینجوری ایشون تلاش می کنه که تموم عادات بد و عیوب خود رو بپوشونه تا لیاقت مکانی که در اون قرار گرفته رو داشته باشه.

۹-ماری آوگروپولوس- ۱۰۰

ماری آوگروپولوس ۳۱ ساله یه بازیگر زن جوون و زیبای کاناداییه که در سالای گذشته در میدون تلویزیون و سینما به چهره ای شناخته شده تبدیل شده.
ایشون در مورد روزنامه نگاری درس خونده اما وقتی که نظر یه استعدادیاب رو جلب کرد راه زندگی اش تغییر کرده و واسه چندین آگهی تبلیغاتی تلویزیونی انتخاب شد.

بعد در سال ۲۰۰۹ بود که آوگروپولوس واسه بازی در فیلم کمدی «دوستت دارم، بث کوپر» (I Love You, Beth Cooper) انتخاب شد و همین فیلم باعث شد که ایشون بیشتر دیده شه.
ماری آوگروپولوس از سال ۲۰۱۳ و در سریال «۱۰۰» (The 100) نقش اوکتاویا بلیک رو بازی می کنه و این نقش آفرینی موفق باعث شد که ایشون بتونه نقشایی رو در چند فیلم سینمایی تقریباً شناخته شده بدست آورد.

۸- کیلی کوکو- تئوری بیگ بنگ

هر چند کیلی کوکو قبل از حضور در سریال موفق «تئوری بیگ بنگ» (The Big Bang Theory) هم در چندین سریال دیگه سابقه بازی داشت اما اجرای نقش دختر جذاب همسایه، پنی، در این سریال باعث شده که ایشون به جهره ای شناخته شده و دوست داشتنی در میان مخاطبان تلویزیون تبدیل شه.

سازندگان سریال واسه این نقش به دنبال پیدا کردن بازیگر زن زیبایی بودن چون مهم ترین ویژگی شخصیت پنی در این سریال زیبایی ظاهری اونه و اینجوری کیلی کوکو بهترین انتخاب واسه این نقش به نظر می رسه. حالا که ۱۱ فصل از سریال «تئوری بیگ بنگ» میگذره بسیار سخته که بازیگر دیگری رو در این نقش تصور کنیم.
چه طرفدار اون و شخصیت پنی باشین و یا نه، نمیشه رد کرد که کیلی کوکو یکی از جذاب ترین بازیگران زن معاصر تلویزیونه.

۷- سوفیا بوش- شیکاگو پی. دی.

سوفیا بوش در خیلی از رده بندیای مجلات جور واجور در میان زیباترین و جذاب ترین بازیگران زن معاصر قرار داره و جای موندن اون از این لیست یه گناه غیر قابل بخشش به نظر می رسید. سوفیا بازی در میدون تلویزیون و سینما رو در سال ۲۰۰۲ شروع کرد اما در سال ۲۰۰۳ بود که با بازی در سریال «تپه یدونه درخت» (One Tree Hill) به معروفیت رسید.

بعد از اون بود که بوش در سریال «شیکاگو فایر» (Chicago Fire) نقش ارین لیندزی رو رو دوش گرفت و پس از پایان پیدا کردن کار اون در نقش نامبرده هم در اسپین آف این سریال با نام «شیکاگو پی. دی.» (Chicago P.D.) حضور یافت. ایشون در سال ۲۰۱۷ در دو فیلم سینمایی هم حضور یافته و در مورد فعالیتای بشردوستانه وخیریه هم بسیار فعاله.

۶- سوفیا ورگارا- خونواده امروزی

شاید خیلی از تماشاگران سریالای تلویزیونی حتی قبل از سال ۲۰۰۹ هم سوفیا ورگارا رو می شناختند. ایشون در اون زمان علاوه بر بازی در چند سریال تلویزیونی سابقه چند فعالیت سینمایی تقریباً موفق هم داشت. در سال ۲۰۰۹ اما ورگارا در نقش گلوریا دلگادو پریشت در سریال موفق «خونواده امروزی» (Modern Family) ظاهر شد و یه شبه به موفقیتی باورنکردنی رسید.

این بازیگر ۴۵ ساله کلمبیایی به موفقیت بالایی دست یافته و حالا بالاترین دستمزد رو در میان بازیگران زن تلویزیون دریافت می کنه.
ایشون در سال ۲۰۱۶ بیشتر از ۴۳ میلیون دلار درآمد داشت و در سال ۲۰۱۷ هم این رقم تقریباَ دو برابر شد.
زیبایی و جذابیت ظاهری اون به طور کاملً گویاست و تا وقتی که در دنیای تلویزیون بمونه بازم یکی از جذاب ترین بازیگران زن این میدون میشه.

۵- امیلیا کلارک- بازی تاج و تخت

امیلیا کلارک بریتانیایی با بازی در نقش دینریس تارگرین در سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) یه شبه محبوب همه شد.
چهره قشنگتر و شبه فرشته ای اون باعث شده که محبوب ترین شخصیت زن سریال باشه. کلارک از استعداد بازیگری خاصی بهره مند بوده و به گفته خودش از سن ۳ سالگی می دونسته که می خواد بازیگر شه.
اینجوری باید اعتماد به نفس و مصمم بودن اونو تشویق کرده که به آرزوی دوران کودکی اش جامه عمل پوشونده.

نوشته دیگر :   افتتاحیه جشنواره جهانی فیلم فجر ۳۷؛ از حضور هلال احمر تا اکران نسخه ترمیم شده دیده‌بان

ایشون قبل از به معروفیت رسیدن با بازی در این سریال و به گفته خودش، بیشتر از ۶ شغل عوض کرده بود تا در آخر به اون چیزی که میخواس رسید. کلارک صورت بسیار قشنگتر، جذاب و معصومی داره و بسیاری فقط به خاطر اون جذب سریال «بازی تاج و تخت» شدن. امیلیا کلارک مطمئنا یکی از زیباترین و جذاب ترین بازیگران زن سریالای تلویزیونی سالای اخیره.

۴- کاترین وینیک- وایکینگا

کاترین وینیک نقش یکی از شخصیتای اصلی سریال تاریخی و معروف «وایکینگا» (Vikings) رو بازی می کنه: لاگرثا همسر رگنار لاثبروک که رییس قبیله و یه جنگجوی بسیار محترم هم هست.
باحال اینه که بدونین ایشون در زندگی واقعی هم به اندازه شخصیتش در سریال قوی و سرسخته. اون یه تکواندوکار حرفه س و مدالای کشوری زیادی در این رشته ورزشی بدست آورده.

وینیک حتی اولین مدرسه هنرهای رزمی خود رو در سن ۱۶ سالگی گشایش کرده و حالا ۳ شاخه ورزشی در اون تدریس می شه.
اما این تموم ماجرا نیس چون وینیک یه بادیگارد دارای مجوز رسمیه که کمربند مشکی کاراته و کمربند مشکی تکواندو هم داره.
از این رو وینیک نه فقط یکی از جذاب ترین بازیگران زن معاصر تلویزیون هستش بلکه یه زن پر طاقت و سمج و ورزشکار حرفه ای هم هست.

۳- پریانکا چوپرا- کوانتیکو

تنها همین چند سال پیش بود که آمریکای شمالی پریانکا چوپرای قشنگتر و دوست داشتنی رو شناخت. ایشون یهو در نقش یه مامور اف بی آی به نام الکس پریش و در سریال «کوانتیکو» (Quantico) به دنیای تلویزیون در میدون بین المللی پای نهاد. در حالی که اون واسه خیلی از تماشاگران خارجی میدون تلویزیون یه چهره جدید به حساب می رفت اما چوپرا در میدون فیلمای سینمایی دستکم در هند یه چهره شناخته شده و یه سوپراستاره. قبل از سال ۲۰۱۵ ایشون یکی از بازیگران زن بسیار مشهور بالیوود بود و در دنیای موسیقی و نویسندگی هم از اعتبار بالایی برخورداره.

مطمئنا اون یکی از زیباترین و جذاب ترین بازیگران زن و حتی کل زنان تاریخ معاصره طوری که در سال ۲۰۰۰ تونست به عنوان دختر شایسته جهان انتخاب شده و بدون این دست اون دست کردن به پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود تبدیل شه.
این بانوی زیبای ۳۵ ساله مطمئنا از زیباترین بازیگران زن سریالای تلویزیونی سالای گذشته بوده و به خاطر همین در رتبه بالایی در این فهرست قرار گرفته.

۲- الیزا تیلور- ۱۰۰

الیزا تیلور، بازیگر چشم آبی و زیبای ۲۸ ساله سریال «۱۰۰» در ملبورن استرالیا بدنیا اومده. ایشون در همون سنین کودکی بازیگری رو شروع کرده و در سال ۲۰۰۳ با بازی در سریال «همسایه ها» (Neighbours) در استرالیا به معروفیت رسید. بعد از چند سال فعالیت در سریالای تلویزیونی استرالیایی، الیزا به لس آنجلس جا به جایی مکان کرد اما شرایط در اول اونطور که اون فکر می کرد خوب پیش نرفت. در سال ۲۰۱۳، الیزا تیلور به طور کاملً ناامید شده بود و میخواس به استرالیا برگرده تا این که نقش کلارک گریفین در سریال علمی تخیلی «۱۰۰» پیشنهاد شد.

اون حالا ۵ ساله که در این نقش بازی می کنه و چندین بار در جشنواره های معتبر تلویزیونی نامزد دریافت جایزه شده.
موفقیت این سریال باعث شد که استعداد و چهره زیبایی این بازیگر زن جوون استرالیایی در چند فیلم سینمایی هم دیده شه.
ایشون در سال ۲۰۱۷ در چندین فیلم سینمایی حضور یافته و ستاره شدن اون در حال شکل گیریه.

۱- سوفی ترنر-بازیگران زن بازی تاج و تخت

«بازی تاج و تخت» سریالیه که یه دهه گذشته تلویزیون با نام اون شناخته می شه.
همه این سریال رو دیده ان و همه هم بی صبرانه انتظار انتشار فصل هشتم و پایانی اونو میکشن. در مورد شخصیتا و بازیگران زن جذاب و قشنگتر هم باید اعتراف کرد که «بازی تاج و تخت» خیلی از زنان زیبای میدون تلویزیون رو دور خود جمع کرده. این وسط اما بسیاری بر این نکته تاکید می کنن که جذاب ترین بازیگر زن این سریال سوفی ترنره که نقش سانسا استارک رو بازی می کنه.

جایگاه دوم مطمئنا به امیلیا کلارک (دینریس تارگرین) و مکان سوم هم به لنا هیدی (سرسی لنیستر) می رسه که هر کدوم می تونستن در این رتبه قرار بگیرن. از اونجایی که این سریال اولین تجربه بازیگری سوفی ترنره، تماشاگر بازی دیگری از اون تا قبل از منتشر کردن «بازی تاج و تخت» نبوده ایم. با این وجود بازی در این سریال پرطرفدار واسه ایشون با موفقیتی بسیاری همراه بوده و اونو به یه چهره جهانی تبدیل کرد.

شاید می تونستیم از بازیگران زن دیگری که در سریالای محبوب سالای گذشته بازی کردن هم در این فهرست استفاده کنیم که به دلیل محدودیت وقتی و فضا از نام اونا گذشتیم. از این بازیگران زن قشنگتر و جذاب میشه به نینا دوبرف بازیگر سریال «خاطرات خون آشام»، اشلی بنسون بازیگر سریال «زیباروین کوچیک دروغگو»، روبی رُز بازیگر سریال «نارنجی همون مشکی جدیده»، دیانا آگرون بازیگر سریال «گلی»، آلیسیا دبنام کری بازیگر سریالای «۱۰۰» و «از مردگان متحرم بترس»، جینا رودریگز بازیگر سریال «جین باکره»، ناتالی دورمر بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» و البته الکسا داوالوس بازیگر زن زیبای سریال «مردی در قلعه بلند» اشاره کرد.

قسمت اول این مطلب رو می تونین در این لینک بخونین.

ترسناک ترین روشی که بازیگران واسه فرو رفتن در نقشای خود انتخاب کردن

بازیگرانی که بهترین نقش آفرینیا رو در فیلمای ترسناک داشتن [قسمت اول]

۹ بازیگر تازه کار هالیوود که در سال ۲۰۱۷ درخشش خیره کننده ای داشتن