بهترین ۹ برنامه مدیریت پول برای برنامه ریزی آسان مالی

آیا می خواهید بودجه خود را حفظ کنید ، اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید؟ یا شاید شما پول خود را در چند مکان مختلف دارید و می خواهید راهی آسان داشته باشید تا همه چیز را زیر نظر داشته باشید؟ ما در وب و فروشگاه برنامه ها جستجو کردیم تا بهترین برنامه های مدیریت پول را بیابیم تا بتوانید در آن غواصی کنید ، شروع به پس انداز کنید و از نظر مالی امن تر زندگی کنید!

1- نعناع

Mint یک برنامه عالی برای دیدن جایی است که تمام پول شما در همه دستگاه های شما قرار دارد. این می تواند حساب های بانکی ، کارت های اعتباری و حتی سرمایه گذاری های شما را ردیابی کند. همچنین می توانید از آن برای برنامه ریزی بودجه و هزینه های آینده استفاده کنید ، اما تمرکز اصلی آن بر ارائه یک نمای کلی مالی است.
اقتصاد

نعناع را اینجا بارگیری کنید.

2- به بودجه نیاز دارید

شما به بودجه نیاز دارید (YNAB) یک ابزار عالی برای تنظیم بودجه و پایبندی به آن است. YNAB زیبا طراحی شده است و به شما یک گزارش واضح از جایی که پول شما می رود ، و همچنین ابزارها و “چهار قانون” برای بودجه بندی که به شما در پس انداز کمک می کند ، می دهد.

بودجه مورد نیاز خود را از اینجا بارگیری کنید

3- خرج

Spendee یک ردیاب بودجه و هزینه است که تمرکز زیادی بر طراحی دارد. Spendee واقعاً زیبا است و به خوبی نشان می دهد که همه پول شما به کجا می رود و چگونه می توانید دوره را تنظیم کنید. تنها نکته منفی این است که شما باید تراکنش های خود را به صورت دستی وارد کنید.

Spendee را از اینجا بارگیری کنید.

4- افزایش

Expensify برای مسافرانی که می خواهند به راحتی گزارش هزینه هایی را که در آن هزینه می کند ، تهیه کند ، مناسب است. شما می توانید کارهایی مانند گرفتن عکس از رسیدها ، پیگیری زمان خود ، ثبت مسافت های طی شده و چاپ هر زمان که بخواهید برای گزارش هزینه انجام دهید.

Expensify را اینجا بارگیری کنید.

5- Budgt: Daily Finance

Budgt یکی دیگر از برنامه های خوب برای کمک به شما در تماشای بودجه است و برای دانشجویان کالج و سایر افراد با درآمد ماهانه دقیق تر طراحی شده است. اگر دانشجویی هستید که سعی می کند مطمئن شوید که در محدوده کمک هزینه خاصی هستید ، این یک برنامه عالی برای شما است.

نوشته دیگر :   سایت هواداران تیم پرسپولیس

Budgt را از اینجا بارگیری کنید.

6- پرنده دلاری

Dollarbird یک برنامه مالی شخصی است که بر ایجاد یک تقویم از هزینه های شما تمرکز می کند تا به شما در سطح بالایی از هزینه ها و همچنین پیش بینی هزینه های کلان در آینده بپردازد. برای اطمینان از اینکه سطح مالی خود را در سطح کلان می بینید بسیار عالی است.

Dollarbird را از اینجا بارگیری کنید.

7- هزینه جیبی

برنامه Pocket Expense جایگزینی برای Mint است. این یک نمای کلی از تمام حساب ها و هزینه های شما را ارائه می دهد و به شما کمک می کند همه چیز را بدون زنگ و سوت زیاد کنترل کنید.

هزینه جیب را از اینجا بارگیری کنید.

8- Toshl Finance

Toshl یک برنامه مدیریت مالی شخصی و سرگرم کننده است که بسیاری از ویژگی های سایر برنامه های موجود در این لیست را دارد و شخصیت های متحرک سرگرم کننده ای را برای جذابیت بیشتر به آن اضافه می کند. همچنین یکی از معدود مواردی است که برای تلفن های ویندوز نیز برنامه دارد!

Toshl Finance را از اینجا بارگیری کنید.

9- رئیس بودجه

رئیس بودجه جالب است زیرا عادات خرج کردن شما را می آموزد و علاوه بر کمک به شما در تهیه بودجه ، می تواند هزینه های شما را در طول زمان پیش بینی کند تا به شما اطلاع دهد که در آینده از نظر مالی در کجا قرار خواهید داشت. این برای کمک به شما در تنظیم دوره از هزینه بیش از حد پول بسیار عالی است.

رئیس بودجه را از اینجا بارگیری کنید.

خط پایین

اینها 9 گزینه برتر ما برای ابزارهای بودجه بندی عالی هستند ، اما در نهایت مهمترین چیز این است که برخی سیستم مدیریت پول دارید. پیگیری پول ما برای اطمینان از اینکه ما در مسیر اهداف مالی خود هستیم ، مهم است.