شایع ترین چالش بازاریابی که مشاغل کوچک با آن روبرو هستند و راه حل آن

پس از ارائه خدمات بازاریابی و برندسازی به مشاغل کوچک و کارآفرینان برای بیش از 13 سال ، من متوجه یک چالش مشترک شده ام که همه آنها با آن روبرو هستند- آنها داستانی هدفمند ندارند که مطابق با نیازهای مشتریان آنها باشد

آنچه در عوض وجود دارد داستانی است که با هم وصله می شود و پیوسته در حال تغییر است و سعی می کند همه را راضی کند و در نهایت به وجود اصلی آنها احترام نمی گذارد. به طور کلی ، داستان آنها در سراسر نام تجاری ناسازگار است و معمولاً فقط روی آنها تمرکز می کند. این امر باعث می شود که مشتریان ایده آل آنها برای ارتباط با نام تجاری یا حتی ایجاد نحوه پاسخگویی به نیازهای آنها در تجارت تلاش کنند.

پس چرا بسیاری از مشاغل اشتباه می کنند؟

احتمالاً دلایل متعددی وجود دارد که باعث می شود شرکت ها از این مرحله مهم برای ایجاد پایداری تجارت خود صرف نظر کنند.

یکی از دلایل می تواند به دلیل تغییر مداوم چشم انداز مشتری باشد که خواسته ها و نیازهای مختلف بازاریابی را برانگیخته است. دلیل دیگر می تواند این باشد که در حالی که در ابتدا هدف مشخصی در مورد محصول یا خدماتی که می خواهند به جهان ارائه دهند وجود داشته باشد ، در جایی در مسیر دستیابی به سود ، دلیل وجود شرکت و شفافیت اینکه چه کسی به آنها خدمت می کند در داستان آنها گم شده است ، یا هرگز برای شروع ارتباط برقرار نشد

اکثر مشاغل و کارآفرینان در یک داستان WHAT یا HOW گیر کرده اند. محصول آنها چه کاری انجام می دهد ، چه خدماتی ارائه می دهند ، یا محصول یا خدمات آنها چگونه با دیگران در بازار مقایسه می شود. اگرچه این اطلاعات برای برقراری ارتباط مهم است ، اما باید در درجه دوم قرار گیرد.

بازاریابی اساساً به این معنا است که به مخاطبان هدف خود اطلاع دهید که چرا محصول یا خدمات شما بهترین راه حل برای نیازهای آنها است و آنها را مجبور به اقدام می کند. خواه از روانشناسی بازاریابی ، از برندسازی یا از آخرین تکنیک های ویروسی آنلاین استفاده کنید ، رسیدن به این هدف اصلی اقدامات شما است.

برای درست کار کردن چه کاری می توان انجام داد؟

این که آیا من به عنوان سرپرست بازاریابی ، برای ایجاد یک وب سایت ، توسعه یک نام تجاری یا تکمیل کپی رایتینگ برای یک شرکت مشغول بوده ام ، همیشه با یک بینش تجاری تمرین برای ایجاد بنیان کسب و کار و توسعه یک داستان مبتنی بر هدف. بدون این ، تمام تلاش های من هدر می رود و با تغییر داستان دائماً باید تکرار شود.

نوشته دیگر :   تنوع انواع کیف و استاندارد هایی که هنگام خرید باید در نظر بگیریم

در این عصر اطلاعات که مشتریان حق انتخاب بیشتری دارند ، تقاضا برای شخصی سازی و ارتباط در ارتباطات آنها با مشاغل باید به یک قاعده تبدیل شود. شرکت هایی که هنوز در داستان درباره ما هستند گیر کرده اند به طور خودکار به شرکت هایی که هدف خود را در داستان “همه چیز در مورد شماست” برای مشتریان خود وارد می کنند ، از دست خواهند داد.

به طور خلاصه ، مشتریان به خود اهمیت می دهند و اینکه چگونه یک محصول یا خدمات زندگی آنها را بهبود می بخشد. آنها از طریق احساسات به هم متصل می شوند ، که می توان آنها را از طریق بینایی/حرکتی منتقل کرد و نشان داد که چگونه می توانید نقاط درد آنها را برطرف کنید.

برای ایجاد یک داستان مبتنی بر هدف که با نیازهای مشتریان شما مطابقت داشته باشد ، باید سوالات زیر به وضوح مورد بحث قرار گرفته و به آنها اطلاع داده شود:

  • هدف نهایی کسب و کار شما
  • چرا ، چگونه و چه کاری در کسب و کار شما
  • شخصیت برند شما
  • چه مشکلی را در بازار حل می کنید
  • مشتریان شما چه کسانی هستند و نیازهای آنها
  • چالش های مشتریان شما و راه حل هایی که ارائه می دهید
  • زبان شرکت شما و کلمات کلیدی اصلی

سرمایه گذاری زمان و هزینه در این فرآیند تحقیقی و خلاقانه ، چه به صورت داخلی و چه از طریق مشاور بازاریابی و برندسازی ، در دراز مدت زمان و هزینه کسب و کار شما را ذخیره می کند.
اقتصاد