معایب استفاده از سایت سازها

 

 

قطعا بهترین سایت ساز فروشگاهی در کنار تمامی مزایایی که دارد دارای معایبی نیز می باشد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاه نمود.

امکان استفاده از هر گونه افزونه دلخواهی بر روی سایت خود نخواهید داشت.

سایتی که با استفاده از سایت سازها طراحی نموده اید باید تا ابد بر روی سرورهای این سایت ساز ها باشد  و قابلیت انتقال بر روی سرورهای شخصی ندارد. البته می توانید جای دیگری را برای سایت خود انتخاب نمایید و سایت را به آنجا انتقال دهید با این تفاوت که دیگر سرورهای وردپرس ساپورت کننده این سایت ها نیستند.

امکان دسترسی به تمامی اطلاعات سایت خود از طریق سایت هایی که توسط سایت سازها ارائه شده اند ندارد و نمی توان از سی پنل ها نیز استفاده نمود.

 

 

 

 

خصوصیات بهترین سایت ساز ایرانی

روش های مختلفی برای طراحی سایت وجود دارد که یکی از آن ها ایجاد سایت با استفاده از بهترین سایت سازها می باشد. البته پیش از انتخاب سیستم باید مشخص نمایید که چه نوع سایتی قرار است طراحی نمایید. با توجه به شرکتی، شخصی و یا فروشگاهی بودن سایت و قابلیت هایی که نیاز دارید می توانید مناسب ترین سایت ساز را انتخاب کنید. بهترین سایت سازهای ایرانی باید دارای ویژگی های منحصر به فردی باشند که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره نمود.

بررسی قابلیت ها و امکاناتی که دارند

معمولا سایت هایی که توسط سایت سازها طراحی و تولید می شود به صورت پک عرضه می گردد و از تنوع بالایی برخوردار است، بنابراین پیش ازانتخاب این پک ها باید به امکاناتی که در آن ها وجود دارد توجه نمایید. هر یک از پک ها می تواند مختص طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی یا شخصی باشد و باید ببینید که سایت مورد نظر شما در کدام دسته بندی قرار دارد. در واقع شما به عنوان یک مدیر سایت که قصد توسعه فعالیت های خود از طریق آن را دارید باید جهت مدیریت بهتر کاملا بررسی کنید که هر سایت ساز چه امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

نوشته دیگر :   همه آنچیزی که درباره انتخاب مشاور مناسب لازم است حتما بدانید

چک کردن سایت سازها از نظر پلن و قیمت

قیمت بهترین سایت سازها به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن می توان به نوع دامنه، پهنای باند، فضا، قالب ها و افزونه ماژول ها، پشتیبانی از سیستم و … اشاره نمود. شرکت های هاستینگ معمولا ارائه دهنده خدمات بهترین سایت سازها هستند و سعی می کنند که با تامین هزینه های اصلی خدمات را با قیمت مناسب تری عرضه نمایند که مقرون به صرفه باشد. با توجه به آنکه سایت سازها سرورشات بر روی شرکت هاستینگ هستند  و مصرف فوق العاده بالایی دارند یا باید ازسرور اختصاصی استفاده نمایند یا سرورهای مجازی را انتخاب کنند. همین مسئله موجب می شود که در جهت رفع این هزینه ها پلن های خود را با قیمت بالاتری ارائه دهند.

بروزرسانی مرتب و به موقع

نیازهای خریداران و مراجعه کنندگان به وب سایت ها دائما در حال تغییر می باشد و یکسان نیست، به همین دلیل کسب وکارهای اینترنتی باید دائما در حال تغییر امکانات و خدمات خود و ارتقا کیفیت آن ها باشند. به عبارتی سایت ها باید متناسب با نیازهای جدید سیستم خود را به ابزارهای مختلفی مجهز نمایند و مرتبا بروزرسانی انجام دهند. بهترین سایت ساز ایرانی به این موضوع بسیار اهمیت می دهند ودر مواقع مورد نیاز سیستم خود را آپدیت می کنند. در واقع اگر چنین کاری را انجام ندهند و سیستم آن ها به همان شکل اولیه و بدون تغییر باشد نمی توانند به رقابت با سایر سایت ها بپردازند و پس از مدتی به طور کامل بر کنار می شوند. شما می توانید در بست فارسی بهترین سایت سازهای ایران را مشاهده کنید.