راهنمای جامع حقوق خانواده، مهریه، نفقه و حضانت

پایان نامه رشته حقوق

اجرت المثل سی سالگی.مبلغ اجرت المثل میزان مشخص و ثابتی ندارد ، و به این صورت نیست که برای تمام بانوان به یک اندازه باشد ، بلکه اجرت المثل اموری که زوجه انجام داده است در افراد مختلف ، متغیر می باشد . بنابراین این دادگاه خانواده است که مشخص خواهد کرد میزان و مبلغ اجرت المثل زن ، چه قدر است .
وکلای موسسه حقوقی معتبر تهران طلاق ، در زمینه طلاق و مهریه سال ها فعالیت کردند و از تجربه و دانش کافی در این خصوص برخوردار می باشند .
وکلای موسسه حقوقی پر مخاطب تهران طلاق ، از با سابقه ترین و کارکشته ترین وکلای تهران می باشند ، که سال ها در خصوص طلاق در ایران و دیگر مسائل حقوق خانواده ( مهریه ، اجرت المثل ، حضانت ، نفقه ، و .. ) ، فعالیت کردند و در این خصوص پرونده های موفق بسیار زیادی نیز ، داشتند .
مجلس شورای اسلامی توسط برخی نمایندگان طرحی به کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ارائه تحت عنوان قانون اصلاح مهریه ارائه نمودند که، در آن سقف مطالبه مهریه به میزان 5سکه تمام بهار آزادی تعیین شده است!
دلایل رد تعدیل مهریه.درخواست تعدیل مهریه ، هم از جانب زوج و هم از جانب زوجه امکان پذیر می‌ باشد ، اما در برخی موارد این درخواست بنا بر علل مختلفی ، پذیرفته نمی شود یا به عبارت دیگر ، درخواست تعدیل مهریه ( چه از جانب زوج و چه از جانب زوجه ) ، شرایط لازم را ندارد و به همین علت ، رد می شود
طلاق توافقی در دوران عقد بر خلاف دیگر طلاق ها ( همچون : طلاق از جانب زوج ، یا طلاق از جانب زوجه ) که بسیار طولانی می شود ، فوری و در کم ترین زمان ممکن اتفاق می افتد .
درخواست طلاق از طرف زن توسط وکیل اصلی ترین راهکار برای در خواست طلاق است .موسسه تهران وکیل با کادری مجرب آماده ارائه مشاوره رایگان می باشد.
وکیل نفقه تبریز می تواند در خصوص نفقه زوجه ، نحوه مطالبه نفقه ، طرح دعوای کیفری ، طرح دعوای حقوقی نفقه ، و … به موکل خود در این زمینه کمک قابل توجهی کند . چرا که ، نفقه از جمله دعاوی می باشد که زن می تواند هم به صورت حقوقی و هم به صورت کیفری ، در این خصوص طرح دعوا کند ‌.
درخواست اعسار و تقسیط برای پرداخت مهریه زوجه در صورت ناتوانی از پرداخت مهریه انجام میشود. برای دریافت مشاوره رایگان باموسسه حقوقی تهران طلاق تماس بگیرید.
موسسه حقوقی معتبر‌ تهران طلاق ، از معروف ترین موسسه های حقوقی می باشد ، که در زمینه حل و فصل تمام مشکلات و مسائل موجود در حقوق خانواده ، به خصوص نفقه در دوران عقد ، خدماتی ارائه می دهد .
حضانت فرزند بالای ۱۸ سال:دختر ( ۹ سال کامل قمری ) و پسر ( ۱۵ سال کامل قمری ) به سن بلوغ رسیدند ، در این صورت خود فرزند تعیین خواهد کرد که تمایل دارد از این پس ، با کدام یکی از والدین زندگی کند . در نتیجه ، همان طور که ذکر شد ، این خود فرزند خواهد بود که در این خصوص ، تصمیم خواهد گرفت ، چرا که از سنت حضانت خارج شده است . ( حضانت فرزند بالای ۱۸ سال ) .
برای گرفتن مهریه از کجا شروع کنیم ؟برای دریافت پاسخ این سوال و سوالات مشابه با موسسه تهران طلاق در تماس باشید .
وکلای موسسه حقوقی معتبر تهران طلاق ، در زمینه طلاق سال ها فعالیت کردند و از تجربه و دانش کافی در این خصوص برخوردار می باشند .
در انواع طرق عقد چه به صورت موقت و چه دائم و یا اینکه آیا مهریه عندالمطالبه است و یا عندالاستطاعه مهریه از طرف زن قابل مطالبه میباشد ولی این نکته حائز اهمیت است که در مهریه عندالاستطاعه توانایی مالی زوج برای پرداخت مهریه باید اثبات شود.
موسسه حقوقی تهران طلاق ، در خصوص نفقه فرزند ، نفقه زوجه ، مهریه ، حضانت فرزند ، اجرت المثل ایام زناشویی ، و مسائلی از این قبیل ، آماده ارائه خدمات به عموم مردم می باشد . افراد می توانند با خاطر آسوده ، مسائل و مشکلات حقوقی خود را ، به این موسسه حقوقی معتبر و وکلای متخصص و با تجربه آن ، بسپارند و به نتیجه مطلوب خود برسند .
رجوع به مهریه ابراء شده در طلاق خلع ، از جمله شایع ترین سوال ها این امر می باشد ، که آیا زوجه می تواند پس از آن که مهریه اش را ابراء کرد ، در طلاق خلع ، به آن رجوع کند یا خیر ؟
موسسه حقوقی پر مخاطب و معتبر تهران طلاق ، با بیش تر از دوازده سال سابقه درخشان و مفید در زمینه مسائل حقوق خانواده ( مسائلی از قبیل : مهریه زوجه و نحوه مطالبه آن ، نفقه زوجه و نفقه فرزندان و اقارب ، اجرت المثل ایام زناشویی ، حضانت و شرایط سلب حضانت فرزند ، و … ) آماده ارائه خدماتی نوین می باشد ‌.
موسسه حقوقی معتبر تهران طلاق ، از معروف ترین موسسه های حقوقی تهران ، می باشد که دارای سابقه ای درخشان در زمینه حل مسائل حقوق خانواده ( مسائلی مثل : طلاق ، حضانت ، مهریه ، و … ) ، است . این موسسه حقوقی با دارا بودن برترین وکلا ، آماده ارائه خدمت به عموم مردم می باشد .
وکلای موفق و با تجربه موسسه حقوقی تهران طلاق ، از زبده ترین و با تبحر ترین وکلای تهران می باشد . این کادر تخصصی و کاربلد ، سالیان سال در زمینه مهریه و مسائل مربوط به مهریه و همچنین دیگر مسائل موجود در حقوق خانواده ، فعالیت کردند و در این زمینه ها دارای پرونده های موفق بسیار زیادی می باشند ، به گونه ای که می توان با خاطر آسوده امور خود را به این موسسه حقوقی و وکلا آن سپرد .
انتقال ماشین برای فرار از مهریه.مردان برای فرار از دین و پرداخت کردن مهریه ، شیوه های مختلفی را به کار می برند که از جمله مطرح ترین و معمول ترین این شیوه ها ، معاملات صوری می باشد.
وکلای موسسه حقوقی برتر و معروف تهران طلاق ، از جمله با تجربه ترین و کارکشته ترین وکلای تهران می باشند که ، در زمینه حقوق خانواده فعالیت می کنند . و پرونده های موفق بسیاری ، در این زمینه داشتند . به گونه ای که افراد می توانند با خیال راحت ، امور حقوقی خود را به این موسسه حقوقی و وکلای برتر آن ، بسپارند .
وکلای موسسه حقوقی معتبر تهران طلاق ، در زمینه مهریه سال ها فعالیت کردند و از تجربه و دانش کافی در این خصوص برخوردار می باشند .
نوشته دیگر :   مشاور روانشناسی

 

موسسه حقوقی تهران طلاق