حقیقت در مورد حقیقت در تبلیغات

 

 

حقیقت در مورد حقیقت در تبلیغات

یک شرکت تحقیقاتی بازار مصرف کننده به نام Lab42 وجود دارد که اخیراً نتایج یک نظرسنجی در نظر مردم درباره تبلیغات. این نظرسنجی کلیشه‌های بین زن و مرد را پوشش می‌دهد، و اینکه چه تبلیغاتی تأثیر ماندگاری بر آنها گذاشته است. (نکته: طنز!) چگونه کلینیک دندانپزشکی را ضد عفونی کنید

اما شاید یکی از قانع‌کننده‌ترین آمارها این بود که تنها 3 درصد از افراد مورد بررسی احساس می‌کردند ادعاهای مطرح شده در یک آگهی دقیق است. سه درصد! 76 درصد تبلیغات احساسی در محتوای خود اغراق آمیز بودند. به عبارت دیگر، اکثر مردم احساس می کنند تبلیغات به نوعی گمراه کننده است. پس تبلیغات برای چیست؟ آگاهی از برند؟ سرگرمی برای آن پسر در مهمانی Superbowl شما که فقط برای تبلیغات در آنجا حضور دارد؟

حالا آن را به دندانپزشکی ببرید. آیا اکثر دندانپزشکان احساس می کنند تبلیغات در رسانه های دندانپزشکی تأثیر زیادی روی آنها یا عمل آنها دارد؟ آیا آگهی تمام صفحه براق در نشریه واقعاً نظر را در مورد خرید محصول تغییر می دهد؟ در مورد آن مقاله در مورد یک سیستم فایل ریشه در کنار آگهی آن فایل‌ها کلیک کنید؟

من فکر می کنم باید بیشتر از این به دندانپزشکان اعتبار بدهیم. اینطور نیست که ما حرفه ای پر از شکاکان هستیم و تنها 3 درصد آن چیزی را که می خوانیم باور می کنند. اما با توجه به اینکه سالانه چقدر برای بازاریابی دندانپزشکی هزینه می شود، سوال این است: آیا واقعاً کار می کند؟ آیا فروش به این دلیل است که یک محصول در یک جلد دروغین دوتایی یک نشریه چاپی ماهانه به نمایش گذاشته شده است؟ آیا این همه تبلیغات یک نیاز و ضربه زدن به نقاط دردناکی است که هر روز دندانپزشک تجربه می کند؟ از چه معیارهایی برای تعیین اینکه آیا یک کمپین تبلیغاتی در وهله اول کارآمد بوده است استفاده می شود؟ مهمتر از همه، آیا این کمپین بر آنچه که یک پزشک متخصص در سراسر سالن یا در یک انجمن آنلاین به او می‌گوید استفاده کند، این کمپین برتری دارد؟

نوشته دیگر :   معرفی برخی دستگاه ها و شیشه آلات آزمایشگاهی و کاربردشان

آنچه بیشتر دندانپزشکان به دنبال آن هستند تجربه تجاری Super Bowl نیست. ما می خواهیم از مواد و ابزارهایی استفاده کنیم که به ما امکان می دهد دندانپزشکی خوب انجام دهیم، با بیماران به خوبی رفتار کنیم و در صورت امکان، وضعیت خود را بهبود ببخشیم. تبلیغات قطعاً با اطلاع دادن به ما در مورد گزینه‌های جدید برای اقداماتمان، هدفی را دنبال می‌کنند.

با این حال، ما بیشتر و بیشتر آنلاین می‌شویم تا پاسخی برای مشکلات خود پیدا کنیم، فراتر از تبلیغات برای یافتن اطلاعات دقیق‌تر و در صورت امکان، تجربیات دست اول همکاران را پیدا کنیم. تبلیغات مبدل به عنوان محتوای تحریریه عینی به راحتی قابل تشخیص است و داشتن اطلاعات قوی و آموزشی که بتواند دندانپزشک را به درک بهتری از یک محصول هدایت کند، بسیار بهتر است. سپس آن پزشک می تواند انتخاب آگاهانه ای را بر اساس نیازهای فردی عمل خود انجام دهد.

اگر یک تبلیغ است، آن را به این عنوان برچسب بزنید. هنوز چیزی برای معرفی افراد به چیزهای جدید یا اعلام بهبود از طریق تبلیغات وجود دارد. جایی برای این کار وجود دارد، اما آن تبلیغ زمانی مؤثرتر خواهد بود که به یاد ماندنی، آموزنده و صادقانه در آنچه می خواهد بگوید و انجام دهد.

خط نهایی: آیا آگهی، مقاله یا مطالعه موردی برای کمک به کاربر نهایی، دندانپزشک طراحی شده است؟ زمان در حال تغییر است، دندانپزشکان باهوش هستند، و ما به دنبال ارتباط صادقانه در مورد چگونگی انجام بهتر دندانپزشکی هستیم.

منبع: https://tabrizyab.ir/چگونه-کلینیک-دندانپزشکی-را-ضد-عفونی-کن/