برای خیلی از افراد در پروسه آماده شدن برای شروع یک روز کاری، استفاده از تمام خانواده خوشبو کننده ها دارای ارزش است. افراد مختلف برای آنکه از بوی نامطبوع عرق در امان باشند و مهم تر از آن برای آنکه تاثیر فوق العاده ای در برخوردهای روزانه از خود به جای بگذارند، به خرید عطر و ادکلن علاقه زیادی دارند.
خوب است مرور کنیم که انواع عطر به چند دسته تقسیم می شود؟
 
پرفیوم ها:
 
پرفیوم ها بهترین و با دوام ترین نوع رایحه ها با ۲۲ درصد اسانس روغنی هستند.
 
ادو پرفیوم ها:
 
بعد از پرفیوم ها، ادوپرفیوم ها قرار گرفته اند. این گروه با داشتن ۱۵ الی ۲۲ درصد روغن معطر، در رتبه دوم هستند.
 
ادکلن ها:
 
که تنها حدود ۴ درصد روغن دارند.
 
اوفرش ها:
 
رقیق ترین عطرها هستند که ۳ درصد اسانس روغنی دارند.
 
ادوتویلت ها:
 
این دسته ۸ تا ۱۵ درصد اسانس روغنی دارند.
 
هر چقدر میزان اسانس روغنی یک عطر بیشتر باشد قیمت و ماندگاریش بیشتر خواهد بود.
 
به همین دلیل با توجه به استفاده ای که از عطر می کنید بهتر است یکی از دسته های بالا را انتخاب کنید:
 

  • معمولا برای مهمانی ها دسته اول و دوم گزینه های بسیار مناسبی هستند.

 

  • برای استفاده های روزمره و محیط های کاری، از ادوتویلت ها و ادوفرش ها استفاده کنید.

 
 

این را هم حتما بخوانید :   استراتژی تبلیغات در شبکه اجتماعی اینستاگرام

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *