خرید لوازم یدکی چانگان از فروشگاه چین اتو یدک

لوازم یدکی چانگان یکی از گروه های محصولی فروشگاه چین اتو یدک میباشد. لوازم یدکی چانگان در مدل های چانگان CS35 و چانگان ایدو یافت میشود.

فروشگاه چین اتو یدک یکی از واردکنندگان اصلی لوازم یدکی چانگان در بازار لوازم یدکی است که تهیه قطعات و لوازم چانگان را بر عهده دارد.

شما میتوانید در صورت تهیه لوازم یکی چانگان با ما تماس حاصل فرمایید.

فروش لوازم یدکی چانگان CS35

چانگان سی اس  35 یا چانگان CS35  (Changan CS35) کراس اورر ساب کامپکت چینی است که توسط سایپا عرضه شده است. سی اس 35 اولین بار در سال 2012 در نمایشگاه خودرو پکن معرفی شد.CS35 با یک موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی و سطح امکانات مناسب، رقبایی همچون ام وی ام ایکس 33، لیفان ایکس 60 و جک اس 3 را در مقابل خود می بیند. CS35 در 2 تیپ دنده دستی و اتوماتیک عرضه شده است. با توجه به رضایت نسبی مالکان این از خودرو، تعداد آن روز به روز در حال افزایش است و مشکل بازار دست دوم و خدمات پس از فروش ضعیف آن نیز با گذشت زمان کمرنگ تر شده است. قوای فنی نچندان قوی چانگان CS35 شاید بزرگترین ضعف آن باشد.

در صورتی که خودروی چانگان CS35 شما نیاز به قطعه یا قطعاتی داشت ، کافیست با ما تماس بگیرید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن لوازم یدکی چانگان CS35 شما را به دستتان برسانند.

فروش لوازم یدکی چانگان ایدو EADO

چانگان ایدو – Changan EADO – سدانی چینی است که توسط سایپا وارد کشورمان شده است. این خودرو در سال 2012 معرفی شده و طراحی آن در ایتالیا صورت گرفته . چراغ های تیز و خطوط روی بدنه این خودروی چینی را زیبا کرده و چهره ی جوان پسندی به آن داده است. ایدو از موتور 1.6 لیتری BlueCore و گیربکس 4 سرعته اتوماتیک بهره می برد و  از نظر ایمنی نیز با توجه به داشتن سیستم کنترل پایداری و 2 کیسه هوا، سطح مناسبی دارد. ایدو در ابتدا در تعدادی محدود به صورت وارداتی به بازار عرضه شد و سایپا اعلام کرده بود در آینده قصد عرضه مدل مونتاژ داخل آن به بازار را دارد، اما پس از مدتی پروژه تولید ایدو متوقف شد و سایپایی ها به عرضه کراس اور CS35 از این شرکت بسنده کردند.

نوشته دیگر :   بهترین درمان خانگی بواسیر+ درمان فوری درد بواسیر

در صورت نیاز به قطعات و لوازم یدکی چانگان ایدو با ما تماس حاصل فرمایید.