وقتی که شما می خواید کلماتی کلیدی رو واسه تولید محتوای خود انتخاب کنین، باید اول در گوگل جست و جو کنین تا فهمیده باشین در بخش کاری شما، چه کلمات کلیدی هست و اندازه جست و جوی هر کدوم از اونا چقدره. وقتی که شما یه کلمه مثل گلخانه رو سرچ می کنین، باید لیستی از تموم عبارت ها و کلید واژه هایی که کلمه گلخانه در اون هست رو تنظیم کنین و بعد به برتری هر کدوم از اونا دقت کنین. متناسب با آماری که گوگل به شما میده، ده عبارت اول، دارای برتری بیشتر و در نتیجه رقابت بیشتری هستن چون بیشتر آدما به سراغ این کلمات می رن.
اما لازمه بدونین که کاربران در زمان جست و جوهای خود، تلاش می کنن که عبراتای دقیق تر و جزئی تر رو سرچ کنن تا نتیجه، به اون چه اونا در نظر دارن نزدیک تر باشن به خاطر همین از  استفاده می کنن.

‫در آخر هرکسی راه و روش‬ خودش واسه جستجوی کلمات کلیدی رو پیشرفت میبخشه‬ و شما باید چیزی رو پیدا‬ کنین که به کارتون بیاد،‬ ولی مهمترین موضوع در جستجوی کلمات کلیدی‬ فراموش کردن خودتون و کسب و کارتونه‬. شما باید خود رو به جای مشتریان بالقوه بذارین.‬ در اول باید به چند سوال جواب بدین.‬ این مرحله از دید سازمانی مهمه چون‬‬ ‫با اون می تونین بخشهای جور واجور کسب‬ و کار رو بررسی کنین.‬ اول از همه به این سوال‬ جواب بدین، چه سرویسی رو ارائه میکنین؟‬ تلاش کنین تا حد امکان توضیح‫ واضحی در موردش بدین و هر‬‬ تعداد کلید واژه ای که می تونین‬ پیدا کنین و حتما این کار‬ رو از دید مشتری انجام بدین.‬ به عنوان آدمایی که هر روزه‬ در کار و کاسبی خود هستیم‬ راه متفاوتی واسه توضیح خدمات و اجناس خود داریم‬. واسه نمونه سایت تخفیف مسافرتی رو در نظر بگیرین‬. ممکنه بخواین از کلید واژه ای‬ مثل ” حمل نقل با ارزش هوایی” یا‬ ” یا بلیط تخفیف “‬ استفاده کنین، ولی هیچوقت کسی در جهان‬ همچین چیزی رو جستجو نمی کنه‬ . با وجودی که اینا واسه شما‬ معنا دارن، ولی مشتریها فقط به دنبال‬ پروازهای ارزون قیمت هستن پس همفکری با اونا میتونه شروع خوبی باشه.

قیمت

 تحقیق در مورد کلمه کلیدی Longtail

ما به ابزارهایی میپردازیم که کلیدواژهای‬ مشابه رو پیشنهاد میکنن.‬ شما با اونا می تونین فرصتهای بیشتری بدست بیارین.‬ وقتی که کلیدواژهای بالقوه رو پیدا کردین، باید‬ متریکهای جستجو رو در نظر بگیرین تا‬ بفهمین که چه درخواستی واسه اون عبارات هست.‬ با اینکار متوجه یه دسته از کلید واژه ها میشین که‬ چندین هزار بار در روز نوشته‬ می شن، ولی تعداد زیادی وجود دارن که‬ هر روزه هم نوشته نمی شن.‬ اینا ممکنه کلمات کلیدی قابل‬ توصیفتری باشن یا فرقای کمتری داشته باشن‬ ولی موضوع مهم اینه که‬ اونا به عنوان کلیدواژهای بلند شناخته می شن. ‬ کلمات کلیدی longtail در سئو فایده زیادی دارن،‬ با اونا میتونیم مقدار بزرگتری از‬ کلیدواژهای غیر رقابتی که‬ با اهداف کار و کاسبی ای رابطه‬ دارن رو پیدا کنیم و با وجودی که حجم جستجوی‬ زیادی در هر عبارت وجود نداره‬ هر کدوم ارزش جستجویی خودشون رو دارن‬.

این را هم حتما بخوانید :
خرس وحشی صورت مرد ۶۱ ساله را متلاشی کرد + تصاویر

واسه نمونه اگه من میخواستم کیف‬ آیفون بفروشم، اول از همه نگاهی به کلید واژه‬ کیفهای آیفون مینداختم، واژه ای‬ که بارها در موتورهای جستجو نوشته میشه‬ به طور کامل رقابتیه و شاید دریافت‬ رنک واسه اون سخته‬ ولی شما باید به دنبال کلید واژه ‫های بلندی مثل کیفهای آیفون‬‬‬‬‬ ۳GS هم باشین‬. به این صورت بازم ربط داره،‬ رقابت کمتری واسه اون هست و دریافت‬ رنک واسه اون راحتتره‬ ولی این بخش مهم ماجراست‬، ممکنه صدها یا هزاران کلید واژه‬ بلند رو قادر به دریافت‬ ترافیکی بیشتری از ترافیک دریافتی از کیفهای آیفون هست‬ رو از همون اول بدست بیارین.‬ در آخر، شما باید معنا و سازمانی به کلیدواژهای‬ مجموعه خود اضافه کنین.‬ با مشخص کردن قالبها و مبحثهایی‬ به گروه های کلید واژه شما‬ فرایندی که به اون دسته بندی کلمات کلیدی میگن.‬ مثال دیگه میتونه کیفهای آیفون آبی رنگ باشه.

‬ ما میتونیم گروهی بسازیم که در‬ مورد کیفهای آیفون آبی رنگ باشه که‬ شامل همه مدلهای آیفونه‬، هم اینکه ما میتونیم اونا رو نه‬ فقط با مدل گوشی بلکه با رنگ دسته بندی کنیم.‬ هیچ راه درست یا غلطی واسه‬ اینکار وجود نداره، این تنها راهیه که‬ شما رو قادر به مدیریت گروه های‬ کلید واژه ها واسه بهینه سازی شون میسازد.‬ یادتون باشه که در‬ آخر این یه عملیات کشف و تحقیقیه.‬ هرکی به طور متفاوتی جستجو‬ میکنه و هر چی بیشتر جستجو کنین‬ داده های بیشتر و بیشتری رو پیدا میکنین.‬ ذهنتون رو باز کنین، خود رو‬ به جای مشتریایی بالقوه بذارین‬ و حتما همه گزینه های موجود رو موقع آزمایش‬ کارکرد کلید واژه با گذشت زمان در نظر بگیرین‬‬.