۰٫۳۲۳

=W21
نمایشگر ۷-۴ بردار تاثیر هدف بر روی معیارهای اصلی (W21)
W21 برداری است که اثرات هدف بر روی معیارها را نشان میدهد. به عبارت دیگر معیارهای اصلی با توجه به هدف رتبه بندی میشود.
آنچه نمایشگر فوق نشان میدهد ضریب اهمیت هریک از پنج معیار اصلی با توجه به هدف ( شناسایی عوامل حیاتی موفقیت) است که بدون در نظر گرفتن هیچ رابطه ای و تنها با مقایسه زوجی معیارهای اصلی بازاریابی، با ۳۲% بیش از شناسایی عوامل حیاتی موفقیت را تحت تاثیر قرار میدهد و این خود مهمترین عامل محسوب میشود. اما تنها با ماتریس W21 نمیتوان نتیجه کلی گرفت چرا که برای تشکیل سوپرماتریس اولیه نیاز هست سایر روابط درونی و بیرونی میان معیارها و زیرمعیارها محاسبه شود.
۲-۲-۳-۴ مرحله دوم: مقایسه زوجی وابستگیهای دورنی میان معیارهای اصلی
در این مرحله زیرمعیارهای هر معیار با توجه به اهمیتشان در جهت معیارهای کنترل آنها باهم مقایسه میشوند. برای نحوه محاسبه ضریب اهمیت هریک از معیارهای اصلی ( با توجه به وابستگیهای متقابل میان آنها) و مقایسه زوجی چهار معیار اصلی دیگر با کنترل کردن پنجمین معیار اصلی صورت میگیرد. نمایشکر ۸-۴ نشان دهنده مقایسه زوجی معیارها زمانی که معیار تکنولوژی کنترل میشود میباشد:
نمایشگر ۸-۴

برای دانلود متن کامل این پایان نامه به سایت  pipaf.ir  مراجعه نمایید.

بردار ویژه (W) سایر موارد بازاریابی تولید توزیع معیارهای اصلی
۰٫۲ ۲ ۰٫۴۵ ۰٫۷ ۱ توزیع
۰٫۲۶ ۲٫۳۲ ۰٫۵۴ ۱ ۱٫۴۲ تولید
۰٫۴۲