ثبت نام وام ازدواج – خرید و فروش وام -وام مسکن و…

واگذاری امتیاز وام به معنای انتقال حق پرداخت وام به شخص حقیقی یا حقوقی دیگری است، یعنی دارنده ی امتیاز وام با دریافت مبلغی از وام آن را به شخص دیگری واگذار می نماید که به سه روش قابل انجام است.

۱- انتقال امتیاز به حساب شخص دیگر: در این روش امتیاز وام به طور کامل و از طریق بانک عامل به حساب شخص دیگری منتقل می شود.

۲- امتیاز وام در حساب شخص باقی می ماند: اما ضمانت وام بر عهده ی خریدار وام است همچنین یک قرارداد و چک ضمانت نیز از خریدار دریافت می گردد.

۳- مشارکت در دریافت وام : در این روش ضمانت دریافت وام به عهده ی یکی از طرفین و امتیاز وام به عهده ی طرف دیگر است هرکدام از طرفین سهم دریافتی خود را با اقساط آن پرداخت نمی کند در حالی که در سایر شیوه ها، شخص فروشنده هیچ قسطی پرداخت نمی کند.

 

تنها زمانی که وام کاملا آماده بود و قرار شد ضامن ها امضای نهایی را بزنند چک ضمانت به طرف مقابل ارائه دهید.

 

در صورتی که قصد دارید از طریق وام چی نسبت به خرید و فروش وام خود به صورت قانونی اقدام نمایید دارا بودن شرایط زیر الزامی است.

۱- تابعیت ایرانی

۲- دارا بودن شغل و آدرس قانونی ( تاییدیه کد پستی )

۳- عدم هرگونه سوء پیشینه ی مالی

۴- عدم داشتن چک برگشتی

۵- حداقل سن ۱۸ سال

۶- داشتن چک معتبر جهت ضمانت

 

وام جانبازان :

وام جانبازان  در حال حاضر  یکی از پرطرفدارترین  و در واقع بهترین وام در سیستم بانکی کشور است. این وام صرفا به جانبازان و بر اساس اولویت بندی آنها پرداخت می شود، مبلغ وام در شهر های مختلف متفاوت می باشد.

نوشته دیگر :   دستگاه پرکن مایعات

برای خرید وام جانبازان حتما داشتن سند ملکی آزاد لازم است و برای دریافت وام باید سند را به نام صاحب وام بزنید. در نظر داشته باشید بعد از انتقال سند به نام صاحب مصوبه و دریافت وام صرفا به دریافت وکالت تام الاختیار کفایت نکنید چون وکالت نه حق مالکیت را سلب می کند و نه همیشگی است، در صورت فوت یکی از طرفین یا جنون و اثبات سفاهت وکالت باطل می شود.

تنها راه محکم و استواری که می تواند خیالتان را راحت کند این است که حتما در دفتر خانه پس از انتقال سند به جانباز ملک را به نام خود قولنامه کنید و جهت اطمینان از ورثه جانباز تعهد نامه بگیرید که هیچ ادعایی نسبت به ملک مورد نظر پس از فوت جانباز ندارند و این ملک به جهت خرید وام صرفا به نام جانباز زده شده و پس از اتمام اقساط هیچ گونه طلبی در خصوص ملک مذکور ندارند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر وری لینک زیر کلیک کنید

cryan_down_arrow_543

وام ازدواج