دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز
دانشکده مدیریت- گروه مدیریت بازرگانی
پایان نامه برای دریافت کارشناسی ارشد(M.A)
گرایش: “مدیریت بیمه”
عنوان:
بررسی تاثیر مدیریت دانش (KM) بر موفقیت مدیریت ارتباط مشتری (CRM): اثرات عوامل واسطه سازمانی در صنعت بیمه با تأکید بر بیمه‌های عمر
استاد راهنما:
دکتر بهروز قاسمی
استاد مشاور:
دکتر سهیل سرمد سعیدی
پژوهشگر:
مریم زینالی
تابستان ۱۳۹۳
تشکر و قدردانی
حمد و سپاس بی کران خداوندی را سزا است که توفیق قدم گذاشتن در مسیر تحصیل «علم و دانش» را بر من ارزانی داشت تا بدانم حتی یک «کلمه».
بدون شک جایگاه علم و منزلت معلم، والاتر از آن است که در مقام از زحمات بی شائبه او، با زبان قاصر و دست ناتوان چیزی بنگاریم. اما از آنجایی که تجلیل از معلم، سپاس از انسانی است که هدف و غایت آفرینش را تأمین می کند و سلامت امانت هایی که به دستش سپرده اند؛ تضمین.
بر حسب وظیفه و از باب “من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عزّوجلّ” : از پدر و مادر عزیزم، این دو بزرگوارم که همواره بر کوتاهی و درشتی من، قلم عفو کشیده و کریمانه از کنار غفلت هایم گذشته اند و در تمام عرصه های زندگی یار و یاوری بی چشم داشت برای من بوده ند سپاسگذارم. از استاد راهنمای گرامی، جناب آقای دکتر بهروز قاسمی، که در کمال سعه صدر با حسن خلق و فروتنی، از هیچ کمکی در این عرصه بر من دریغ ننمودند و مطالب این رساله را مورد بررسی و نقد عالمانه قرار دادند و بنده را در انجام هرچه بهتر تحقیق یاری نمودند؛ تشکر می نمایم. همچنین از جناب آقای دکتر سهیل سرمد سعیدی، که زحمت مشاوره این تحقیق را متقبل شدند؛ کمال تشکر را دارم. بر خود لازم می دانم از مسئولین محترم پژوهشکده بیمه، به خصوص آقای احسان جلالی، آقای تشت زر و سرکار خانم خیرالدین، تقدیر و تشکر نمایم و امیدوارم همچنان در توسعه فرهنگ تحقیق و پژوهش بیمه در کشور موفق باشند. در پایان لازم می دانم تمامی دوستان خوب دوره کارشناسی ارشد را یاد نمایم تا با ورق زدن این اثر در آینده، خاطرات این دوران در ذهنم شفاف و بیش از پیش روشن گردد.
مریم زینالی
تیر ۹۳
تقدیم به :
دریای آبی و بی کران گذشت که زندگی ام برایش همه رنج است و وجودش همه مهر
« پدر ارجمند و بزرگوارم »
آینه افتادگی، عاطفه و پارسایی، کوه صبر
« مادر مهربان و فداکارم »


فهرست مطالب
۱-۱ مقدمه: ۲
۱- ۲ شرح و بیان مسأله تحقیق: ۳
۱- ۳ اهمیت و ضرورت تحقیق: ۵
۱- ۴ اهداف تحقیق ۷
۱- ۵ فرضیه‌های تحقیق: ۸
۱- ۶- ۱ قلمرو موضوعی: ۹
۱- ۶- ۲ قلمرو مکانی: ۹
۱- ۶- ۳ قلمرو زمانی: ۹
۱- ۷ جامعه و نمونه تحقیق: ۱۰
۱- ۸ روش تحقیق: ۱۰
۱- ۹ ابزار گردآوری داده‌ها: ۱۱
۱- ۱۰ تعاریف عملیاتی واژه‌های تحقیق: ۱۱
فصل دوم ۱۴
۲- ۱ بخش اول: دانش ۱۵
۲- ۱- ۱ مقدمه دانش ۱۵
۲- ۱- ۲ روند تاریخی حرکت سازمان‌ها به سوی سازمان‌های دانش‌مدار ۱۵

این را هم حتما بخوانید :
دسته بندي علمی - پژوهشی : بررسی تاثیر مدیریت دانش (KM) بر موفقیت مدیریت ارتباط مشتری (CRM) اثرات عوامل واسطه ...

دانلود متن کامل این پایان نامه در سایت abisho.ir