نکات مهم برای خرید محصولات آرایش مو

یکی از مهم ترین بخش‌های آرایش برای خانم‌ها رنگ مو است. مخصوصا که در این روزهای آخر سال که تقریبا همه به دنبال یک رنگ جدید روی مو‌های خود هستند و همچنین به دنبال رنگی می‌گردند که هم به آنها بیاید. بنابراین دانستن نکات رنگ مو امر بسیار مهمی در انتخاب آن است.

اواخر سال معمولاً آرایشگاه‌ها بسیار شلوغ است و آن آرایشگاه‌هایی که متخصص‌ رنگ کردن مو هستند، وقت‌هایی برای نیمه‌شب به مشتریان خود می‌دهند. از وقتش که بگذریم هزینه رنگ کردن مو در آرایشگاه گاهی به عددی میلیونی می‌انجامد و گاهی هم با پرداخت مبالقی کلان، باز رنگ موی شما آن چیزی نمی‌شود که دلتان می خواست.

اما استفاده و بهره‌مندی از تجربیات کارشناسان رنگ مو بهترین تجربه رنگ مو را برای شما پدید می‌آورد. در مجله اینترنتی مو تن رو ما به دنبال این هستیم که تجربیاتی را در اختیار شما بگذاریم تا با نکات رنگ مو آشنا شوید و صفر تا صد آن را بیاموزید.

نکات رنگ مو چیست؟
در این قست می خواهیم نکات رنگ مو را که رعایت کردن آن امر بسیار واجبی است، برای شما بازگو کنیم. امروز از صفر تا صد رنگ کردن مو را با شما در میان می‌گذاریم. با رعایت این نکات رنگ موی شما، بسیار زیباتر می‌شود و در این روز‌های آخر سال می‌توانید خودتان مو‌هایتان را رنگ کنید بی آن که مشکلی برای موهایتان به وجود بیاید .

نکات مهم در انتخاب رنگ مو
این که چه رنگ مویی به مو‌های شما می‌آید و چگونه مو‌های شما را زیباتر می‌کند موضوعی است که درابتدا باید به آن توجه کرد. موی شما هر چه خشک‌تر باشد باید جنس رنگ موی شما روغنی‌تر و کرمی‌تر باشد. مهم این است که به دست آوردن رنگ موی خوب نباید با از بین بردن مو‌های شما حاصل شود.

تست رنگ مهمترین نکته در رنگ مو
قبل از این که کل موهای خود را به زیر یک رنگ ببرید، حتما مقداری از موی خود را با ترکیب نهایی آن رنگ تست کنید مقداری که اگر رنگ موی شما با آن خراب شد بتوانید آن را اصلاح کنید.

برخی نکات ریز برای رنگ کردن مو
نکات ریزی وجود دارد که می‌تواند رنگ موی شما را به اوج زیبایی خود برساند. این نکات برای رنگ کردن مو عبارت است از:

مو را تا ۴۸ ساعت بعد از رنگ کردن با شامپو نشویید می‌توانید از ماسک موی نیازمند به آبکشی برای تمیزی موهایتان استفاده کنید.
۲۴ ساعت قبل از رنگ کردن نیز مو‌های را شامپو نزیند.
حتما ترکیب اکسیدان به رنگی را که در بروشور رنگ توضیح داده شده است را رعایت کنید
از اکسیدان و دکلره مارک رنگ موی خود استفاده کنید.
استفاده از انواع پودرهای رنگی دکلره برای خنثی کردن رنگ‌های اضافی در موی شما است و در عین حال این پودرها رنگی همان کار پودرهای سفید را انجام می‌دهند.
واریاسون‌ها هم می‌تواند رنگ‌های ناخواسته بر روی موها را خنثی کند.
در ترکیب رنگ مو ابتدا واریاسون بعد رنگ و بعد اکسیدان را مخلوط کنید.
به اندازه حجم مو رنگ ترکیب کنید.

نوشته دیگر :   شرکت های پخش لوازم جانبی کامپیوتر

محصولات آرایشی مو
وسایل رنگ کردن مو حتما در دسترس باشد مثلا دستکش کلاه کاسه و پیشبند، شانه رنگساژ و دو کاسه برای ترکیب رنگ و اکسیدان.
برای رنگ ابرو از رنگ ابرو استفاده کنید نه رنگ مو.
تنها برخی از رنگ مو‌ها می‌توانند مانند آلبوم خود بر روی موهای شما رنگ باز کنند پس انتظار واقعی از رنگ مو انتخابی خود داشته باشید.
زمان مسئله مهمی است زمان رنگ باز کردن رنگ موی خود را بدانید و آن را رعایت کنید.
استفاده از روغن‌هایی که با رنگ مو ترکیب می‌شوند می‌توانند رنگ مو را درخشان تر و موهای شما کاملا محافظت کند.
دانستن سیستم شماره بندی رنگ مو
یکی از مهمترین نکات رنگ مو، دانستن شماره سیستم شماره بندی رنگ موی منتخب شما است. اگر تا به حال موهای خود را رنگ نکرده‌اید باید کمی سعی و خطا کنید اما اگر رنگ مویی بر روی موهای شما خوش نشسته است و رنگ آن با موهایتان سازگار است، سعی کنید سیستم شماره بندی آن رنگ را بدانید دانستن ترکیب یک رنگ برای آن که بتوانید رنگ‌های ناخواسته به وجود آمده در هنگام رنگساژ را کنترل کنید بسیار مهم است.

نکات رنگ موی مردانه
کیت رنگ مو برای آقایان یک انتخاب بی نظیر است. آقایان به خاطر جنس موهایشان که اغلب از موهای خانم‌ها ضخیم تر است برای رنگ کردن مو‌هایشان باید از رنگ موهای مردانه استفاده کنند. در این نوع رنگ موها رنگ دانه های بسیار قوی استفاده شده است و کارخانه بسیار خوب مارال رنگ موهای خود را به صورت کیت به شما عرضه می‌کند. یعنی در یک پک ویژه، رنگ، اکسیدان، دستکش، شانه رنگساژ، دستکش یک بار مصرف و شامپوی ثبات رنگ وجود دارد که می تواند به راحتی مشکل رنگ کردن موهای آقایان را برطرف کند.

رنگ های غیر واقعی
انتخاب رنگ برای همه می‌تواند سخت باشد رنگ‌های غیر واقعی همیشه بدترین انتخاب‌ برای خانم ها و آقایان است. سعی کنید اگر برای اولین بار است که موهای خود را رنگ می‌کنید، رنگی حداکثر ۳ درجه روشن تر از رنگ موی خود انتخاب کنید. سپس می توانید به سمت رنگ‌های روشن‌تر بروید.

با رعایت این نکات رنگ مو، می‌توانید رنگ مویی بسیار زیبا برای این نوروز داشته باشید.

 

 

پوست کالا