خرید میز و صندلی حصیری – کنفی – راحتی – چستر

مبلمان حصیری در بین منحصر به فردترین انتخاب های مبلمان است که می توانید پیدا کنید . مبلمان حصیری از وزن سبکی برخوردار است و برای جا به جایی در منزل مناسب هستند . تمیز کردن مبلمان حصیری بسیار آسان است . قبل تر گفتیم که از مقاومت بسیاری بر خوردار است .

از لحاظ زیبایی شناسی هم که نمی توان آن را انکار کرد که محصولات حصیری ظاهری کاملاً ارگانیک و طبیعی دارد که می تواند در طیف وسیعی از طرح های خلاقانه و سفارشی تولید شود . لازم به یادآوری است که مبلمان حصیری فقط به خانه محدود نمی شود . از صندلی های حصیری در رستوران ها ، فروشگاه ها و فضای باز استفاده می شود که به عنوان یکی از کاربردهای تجاری مبلمان حصیری است .

اگر  تصمیم به خرید میز ناهارخوری دارید یکی از دغدغه‌های شما احتمالاً یافتن یک میز ناهارخوری ارزان قیمت است. هیچ‌کس به دنبال جنس گران‌قیمت نیست. حتی افرادی که به دنبال محصولات خاص و باکیفیت هستند نیز در پی یافتن راهی برای کاهش هزینه‌های خود هستند. نکته اینجاست که هنگام

گردش در بازار با میزهایی مواجه می‌شوید که از قیمتی بسیار بالایی برخوردارند و این موجب می‌شود تا تصور کنید که میز ناهارخوری خوب یعنی یک میز بزرگ و پرهزینه. اولین نکته برای کاهش هزینه یک میز ناهارخوری کوچک کردن ابعاد آن با توجه به ابعاد خانه شماست.

اگر خانه کوچکی دارید و تنها برای پذیرایی از میهمانان خود قصد خرید یک میز غول‌آسا را دارید به این نکته فکر کنید که این میز عظیم را به‌جز چند روز میهمانی باید در تمام طول سال تحمل کنید و با اشغال فضا، کمبود جا و مشکلات رفت و آمد ناشی از آن کنار بیایید.

 

علاوه بر این، منازل کوچک آپارتمانی از لابی و راه‌پله و آسانسورهای کم ظرفیت و جمع‌وجوری هم برخوردارند که در نتیجه آن جابجایی این میزهای بزرگ را با مشکل مواجه می‌شود.افزون بر این در خانه‌های کوچک میزهای گرد اگرچه از زیبایی بالایی برخوردارند اما فضای بیشتری را به اشغال خود درمی‌آورند. حال‌آنکه میزهای مستطیل و مربعی برای یک خانه ۷۰ یا ۸۰ متری کاملاً بهینه هستند و فضای بیشتری در اختیار شما قرار می دهند.

 

واقعیت این است که هنگام گردش در بازار با میزهای مختلفی از جنس‌های گوناگون برخورد می‌کنید. میز و صندلی های کنفی برای نیاز امروز بسیار مناسب می باشد زیرا هم بسیار کم جا و و بصورت های متفاوتی گرداوری شده و زیبایی خاصی را به منزل کوچک شما میدهد.جنس نرم و لطیف کنف استفاده شده در این میز و صندلی دلیل محبوبیت آن شده است. جنس خاص این مدل صندلی موجب راحتی در نشستن میشود وهمچنین برای استفاده کودکان نیز مناسب است و بهترین انتخاب برای خانواده کم جمعیت می باشد.

نوشته دیگر :   آرتاکامپوزیت

اگر نحوه مراقبت از محصولات حصیری را بندامید می توانید برای سال های طولانی از میز و صندلی حصیری به عنوان یک محصول ماندگار در دکوراسیون منزل تان استفاده کنید .

  • حصیر مقاومت چندانی در برابر اشعه مستقیم خورشید ندارد ؛ پس اگر از صندلی حصیری و میز حصیری برای فضای باز استفاده می کنید حتما سایه بانی برای آن در نظر بگیربد که تماس مستقیم با نور خورشید نداشته باشد .
  • محصولات حصیری را از رطوبت دور نگه دارید ؛  آب ، برف ، باران و رطوبت هوا برای حصیر مضر هست و در طول زمان باعث از بین رفتن حصیر می شود پس باید مراقب این گزینه ها باشید و اگر به هنگام گرد گیری از آب استفاده می کنید حتما در انتهای نظافت آن را کاملا خشک کنید .

 

مبلمان چستر به مدل مبل هایی گفته میشود که از پارچه های پرز دار تهیه میشوند و روی آن ها دکمه کاری شده است, این سبک مبل ها دسته های لوله استوانه ای بزرگی دارند که کاملا مجلل و اشرافی اند. مبلمان چستر راحتی هستند و مدل های چرم آن ها طرفداران بیشتری دارد, مبلمان چستر دکوراسیون منزل را فوق العاده مدرن و شیک میکنند.

مبلمان چستر فضای نشیمن خانه شما را دوست داشتنی و صمیمی میکند, این مبلمان های راحتی به دلیل ظاهر جذابی که دارند طرفداران زیادی را به خود جذب کرده اند. دکمه کاری های روی مبلمان چستر زیبایی آن را چندین برابر کرده است, اگر از بین سبک های مختلف مبلمان سلطنتی, اسپرت چستر و… نمیدانید کدام را باید انتخاب کنید بهتر است از مدل مبل های چستر دیدن کنید شاید این سبک مبلمان مورد پسندتان واقع شد و انتخاب را برایتان آسان تر کرد.

مدل مبل چستر

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمایید :

خرید میز و صندلی حصیری