انواع حفاظ شاخ گوزنی ساختمان

یکی از حفاظ های محکم و بسیار مهم برای سازه های در حال حاضر حفاظ شاخ گوزنی می باشد, اما بهتر است قبل از انکه بخواهیم در را بطه با این نوع حفاظ قوی صحبت کنیم کمی در رابطه با ان توضیح دهیم.

 

به طور خلاصه حفاظ شاخه گوزنی یکی از جدید ترین نوع حفاظ های خانگی است که در حال حاضر جایگزین حفاظ های قدیمی شده است زیرا انها علاوه بر استحکام پایین نمای بسیار ساده و دلنشینی نداشته و این امر سبب شده است تا شرکت های مختلف از جمله حفاظ ایران جدید ترین نوع حفاظ های خانگی یعنی حافظ شاخ گوزنی را تولید و به عموم افراد عرضه کنند .

 

انواع حفاظ شاخ گوزنی ساختمان

حفاظ شاخ گوزنی یکی از کاربردی ترین, قدیمی ترین و زیباترین مدل های تولید شده محسوب می شود این نوع حفاظ ظاهری بسیار جذاب داشته و می تواند یکی از مناسب ترین نوع حفاظ ها باشد.

 

حفاظ شاخ گوزنی به دلیل داشتن استحکام و مقاومت بسیار بالا در بین افراد از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است . در رابطه با مقاومت این نوع حفاظ شاخ گوزنی در رابطه با نفوذ باید اشاره کرد که امکان نفوذ به داخل حیاط شما به هیچ عنوان وجود نداشته و اصلا برای شما نگرانی به همراه نخواهد داشت .

 

هنگام خرید حفاظ شاخ گوزنی ما باید به چه نکاتی توجه کنیم ؟

 

در هنگام خرید این نوع حفاظ های شاخ گوزنی قدرتمند باید ابتدا به ونوع میلگرد , کیفیت و ضخامت میلگردی که در ساخت حفاظ به کار رفته است توجه کرد و در مرحله دوم باید به نحوه جوشکاری شدن , نوع دستگاه جوش و مهم تر از همه کیفیت سیم و در اخر به الکترود جوشکاری از نکات دیگری که قابل توجه است.

 

باید به ان قبل از خرید خود توجه کنید نوع کیفیت رنک و شیوه رنگ کاری شده این نوع حفاظ ها می باشد , شاید فکر کنید تنها این موارد کافی است اما نکته حائز اهمیت ان است که دقت کردن در مهارت جوشکاری نیز , یک اصل و فاکتور مهم در رابطه با حفاظ شاخ گوزنی می باشد ؛ باید این نوع جوشکاری ها منظم و تمیر و زیبا باشند همچنین تعهد داشتن سازمان مربوطه به تحویل و ارسال و نصب به موقع نیز از فاکتور های اساسی به شمار خواهد امد .

 

خب قبل از انکه به بررسی دیگر موارد به پردازیم بد نیست در رابطه با محافظ های شاخ گوزنی کمی صحبت کنیم , این نوع حفاظ ها معمولا از میلگرد هایی با قطر های حدودا هشت تا ده میلی متر تولید میشوند .

 

بهتر است شما به هنگام خرید این نوع از حفاظ ها قطر میلگرد ۱۰ میلی متر باشد زیرا با توجه به نوع سازه , هرچه قطر میگرد ها بیشتر باشد به همان انداز استحکام و قدرست حفاظ ها شاخ گوزنی افزایش پیدا میکند , همانطور که اشاره شد باید در رابطه با معایب این نوع حفاظ ها نیز صحبت کرد , به صورتی که حفاظ های ارزان قیمتی که با میلگرد هایی با قطر ۶میلی متر تولید میشوند چند عیب دارد که به شرح زیر است :

در قطر ۸ میلی متر به علت داشتن سطح مقطع کم تر نسبط به قطر ۱۰ میلی متر  فضای کمی برای جوشکاری تامین میشود و در نتیجه اتصالات ان ضعیف می باشد و در اخر موجب شکنندگی پیاپی خواهد شد .  همچنین میلگرد های ۶سانتی به علت نازک بودن بیش از حد از استحکام کافی برخوردار نیستند.

نوشته دیگر :   فروش عمده مونو دی گلیسیرید

 

همچنین از لحاظ زیبایی نیز به این صورت است که زمانی که شما باقط ۸ سانتی این نوع حفاظ های شاخ گوزنی را تهیه میکنید در ابعاد بزرگ و وسیع تراکم کم ان موجب میشود که این نوع حفاظ ها خلوت دیده شوند و اصلا جلوه زیبایی برای شما نخواهد داشت .

 

تولید حفاظ شاخ گوزنی

 

همچنین عوامل زیادی بر روی تولید این نوع حفاظ شاخ گوزنی موثر است که میخواهیم در این قسمت این نکات را برای شما بیان کنیم , یکی از مهم ترین نکات تاثیر وزن حفاظ بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی است که شما می بایست حواستان باشد تا افراد سود جو با کم کردن شاخه ها نتوانند شما را فریب دهند ,

 

از عوامل موثر دیگر میتوان به تاثیر نوع جوشکاری بر قیمت این نوع حفاظ ها دانست , که در حال حاضر دو نوع جوشکاری مورد استفاده است , یک نوع جوشکاری مدل قدمی و یک نوع دیگر مدل مدرن , که به شما توصیه میکنیم از جوشکاری نوع مدرن استفاده کنید که در دراز مدت به شما کمک خواهد کرد ,

 

عامل دیگر که تاثیر گذار است و شاید در نگاه اول به چشم نخورد , تاثیر نوع رنگ بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی می باشد , به این صورت که استفاده از رنگ های مایع و شناور نمودن حفاظ در حوضچه به روش های بسیار قدیمی هزینه های بسیار کمتری نسبت به رنگ های کوره ای الکترو استاتیک دارد ,

 

شما می بایست همانند قسمت بالا حواستان باشد تا افراد سود جو از این نکته به نفع خود استفاده نکنند زیرا این افراد باتوجه به قیمت ارزان تر سعی میکنند تا حفاظی بی کیفیت با تراکم پایین و شکنندگی بالا را به شما تحویل دهند که این نکته موجب خواهد شد در ادامه و در دراز مدت شما به مشکلی جدی بر بخورید.

 

شما دوستان عزیز میتوانید برای سفارش این نوع حفاظ به انتخاب خود ارتفاعی مابین ۵۰ تا ۱۵۰ سانتی متر را انتخاب کنید. لازم به ذکر است شما میتوانید علاوه بر ارتفای ان در سایت حفاظ ایران نوع تراکم این حفاظ شاخ گوزنی را نیز تغییر دهید که واقعا نکته بسیار جذاب و قابل توجهی می باشد.

اما چطوری میتوانیم مطمن باشیم حفاظ های شاخ گوزنی را از جای درستی تهیه میکنیم ؟ این سوال جالبی است اما حفاظ ایران سعی کرده است بهترین نوع حفاظ شاخ گوزنی را به عرضه برساند و با فعالیت و خدمات بالا در این زمینه به شما خدماتی در رابطه با خرید حفاظ شاخ گوزنی را اراعه دهد , شما میتوانید به راحتی با تماس گرفتن با این سایت از طریق لینک زیر سفارش حفاظ شاخ گوزنی خود را انجام دهید .

 

https://hefazeiran.ir/