اسکین کر(پاکسازی تخصصی پوست)

skincare

پاکسازی:

پاکسازی تخصصی پوست به منظور لایه برداری و تخلیه ی جوش ها و دانه های سرسیاه یا سرسفید بدون التهاب است که به آن تخلیه کومودون ها نیز گفته می شود.

پاکسازی می تواند به بهترین روش مکانیکی یا با محصولات تاثیر گذار انجام گیرد که این متد کمک بسیار زیادی در مراقبت های حرفه ای زیبایی پوست می تواند داشته باشد.

بیوتی تراپیست مراقبت از پوست را انجام میدهد .

(در مرکز ما ب زودی آموزش های تخصصی فشیال به صورت حرفه ای انجام خواهد شد و در لاین های اسکین کر مازندران ب صورت حرفه ای فعالیت خواهیم داشت)

خوشبختانه در ایران در این یک سال اخیر اسکین کر (فشیال) خیلی بین خانمها جا افتاده و خیلی از خانم ها ب جای استفاده ار کرم پودر های گرون خرجیح میدن که پاکسازی تخصصی پوست را انجام دهند.

اسکین کر(فشیال) باید از سنین جوانی شروع شود.اما اینجا خانمها هر کاری که دوست دارند روی پوستشان  انجام میدهند  و تازه زمانی که پا به سن گذاشتند و با چین و چروک مواجه شدند برای مراقبت از پوستشان دست به کار میشوند.

کسانی که آرایش میکنند بیشتر از  بقیه افراد باید مراقبت انجام دهند.اکسیژن به میزان کافی به پوست نمیرسد و ب مرور باعث چروک و لک روی صورت میشود.

بعضی وقتها باید بگوییم سن آنها ۳۰ سال است اما پوستشان ۴۰ ساله به همین دلیل بهترین راه برای مراقبت از پوست استفاده از خدمات اسکین کر در مراکز و البته ادامه دادن آن در خانه است.
در اسکین کر مازندران در امل اماده خدمات رسانی ب عزیزان هستیم.

اصول مقدماتی مراقبت های زیبایی

به کلیه خدمات پاکسازی و مراقبت از پوست که منجر ب این میشه با گذر زمان پوست ب حالت طبیعی و نرمال خود برگردد گفته میشود.

در مرکز اسکین کر مازندران(سینوهه) خدمات  شامل موارد زیر میباشد:

🔸مزوتراپی

🔸پاکسازی پوست

🔸هیدرودرمی

🔸میکرودرم ابریژن

🔸فیشیال

🔸لیفتینگ

🔸ماساژ درمانی

🔸کلاژن درمانی

🔸میکرونیدلینگ

🔸پیلینگ

 

پاکسازی چیست :

پاکسازی پوست با برداشتن آلودگی‌ها و دانه‌های سرسیاه سطح پوست موجب رسیدن اکسیژن به لایه زیرین پوست شده و پوست را زیباتر و شاداب‌تر می‌کند

برای خیلی ها سواله که خب از کدوم روش درمانی استفاده کنیم.

وقتی میتوان با خدمات هوم کر(مراقبت و درمان در منزل)و همچنین خدمات اسکین کر مازندران (مراقبت از پوست)در مراکز و کلینیک های زیبایی تحت نظر پزشکان متخصص و پرسنل و مشاوران مجرب در مدت زمان کوتاه و هزینه های مقرون به صرفه به نتیجه دلخواه رسید.
حال شما کدام را انتخاب می کنید؟

پیشنهاد من به شما خدمات اسکین کر مرکز زیبایی سینوهه (اسکین کر مازندران)زیر نظر پزشک و بیوتی تراپیست :ساراموحدی دارای مدرک بین المللی و فنی حرفه ای در محیطی آرام و دلنشین
جهت مشاوره رایگان ، درمان و خدمات اسکین کر با شماره های ما(اسکین کر مازندران) در تماس باشید

هیدرودرمی(آبرسانی پوست) چیست ؟

روشی مناسب برای پاکسازی پوست یا آبرسانی پوست که با دستگاه هیدرودرم مخصوص پوست های خشک و دهیدراته انجام میشود .اسم های دیگه ای از هیدرودرم پوست بین عموم شناخته شده است که عبارتند از :
هیدراته کردن صورت
اکوا درم ابریژن
روشی است که باعث از بین رفتن سلول های مرده پوست می شود

آفتاب سوختگی ،رژیم های غذایی نادرست ،باعث خشکی و پوسته پوسته شدن و کمبود هیدروژن پوست میشود این خشکی میتواند باعث پیری زودرس ،از بین رفتن کلاژن های پوست و در نهایت ایجاد چین و چروک و خطوط روی پوست شود .

هیدرودرمی یا آبرسانی پوست بهترین روش درمانی برای پسوریازیس بدون استفاده از مواد شیمیایی است. با روش آبرسانی پوست بیماری‌های دیگر پوستی را هم می‌توان درمان نمود از جمله:

🔸خطوط چین و چروک

🔸تجمع رنگدانه ها

🔸هایپر پیگمنتاسیون (به عنوان مثال نقاط سیاه از پوست، مانند لکه‌های سن قهوه‌ای)

🔸اسکار

🔸خلل و فرج بزرگ (به عنوان مثال، دانه‌های سرسیاه)

🔸پوست چرب یا مستعد آکنه

همه موارد با استفاده از این تکنولوژی رؤیایی اصلاح می‌شود

 

ماساژ صورت :

ماساژ صورت باعث افزاقش جریان خون در صورت شده و باعث ریلکسی و آرامش شما شده و به جذب مواد اکسیژن رسان کمک میکند و بخاطر تحریک پوست باعث دفع مواد زائد میشود و در درمان مشکلاتی مثل میگرن و سر درد بسیار موثره

فیشیال چیست؟

فشیال بر حسب نوع کارهایی که ارائه می شود و مهارت متخصص فشیال انواع گوناگون دارد.

یک فشیال معمول حدود ۴۵ دقیقه تا یک ساعت زمان می برد و شامل مجموعه ای است که با پاک کردن پوست آغاز می شود و بعد از آن ماساژ ، حوله گرم ، بیرون آوردن سیاه سرها و کرم زدن انجام می شود.
در اسکین کر مازندران (سینوهه) اول ب انالیز پوست پرداخته و بر اساس نیاز هر پوست و نوع پوست خدمات ما بر روی صورت انجام میشود .

تاثیرات فشیال بر روی پوست:

✔جلوگیری از انقباضات ناشی از خط اخم و خطوط چروک دور چشم و صورت
✔لایه کدر و شاخی را از روی پوست برمی دارد و در نتیجه جذب کرم ها بالا میرود
✔ب مرور باعث سفت شدن پوست صورت میشود
✔کمک به کنترل چربی پوست میشود
✔کمک به تامین رطوبت و ابرسانی پوست پوست.

پاکسازی بدون دستگاه:

معمولا در روش پاکسازی بدون دستگاه پاکسازی و ماساژ پوست با هم انجام می‌شود. در این روش با استفاده از انواع اسکراب و آبرسانی به لایه برداری پوست می‌پردازند.

بسیاری از آرایشگاه ها آبرسانی را با استفاده از بخور گیاهی و یا ژل های مخصوص انجام می‌دهند که به پاک شدن پوست از جوشهای سرسیاه و بسته شدن منافذ پوست می‌انجامد.
در مرکز ما (اسکین کر مازندران) نیز در شروع پاکسازی بخور داده میشود تا حدامکان پوست منافذش باز شده و کار بیوتی تراپیست راحت تر شود برای پاک کردن جوش های سرسیاه و …

روش دیگر یا در واقع تکمیل کننده یا بخش پایانی مراحل بالا پاکسازی پوست با ساختن ماسک های صورت است که در انواع شیمیایی و گیاهی مثل آلوئه ورا در بازار موجود هستند.

انواع اسکراب مثل اسکراب اکسیژن رسان و دانه دار با توجه به نوع پوست که می‌تواند چرب و یا خشک باشد در این روش مورد استفاده قرارمی گیرد.

نوشته دیگر :   نیلوفر ساجدی - طراحی و دکوراسیون داخلی

میکرونیدلینگ چیست؟

 

سوزن درمانی پوست یا میکرونیدلینگ (microneedling)، به عنوان C.I.T یا درمان خود القایی کلاژن(Collagen Induction Therapy)  در بدن شناخته می شود.

هدف از میکرونیدلینگ تحریک خود بدن برای تولید کلاژن بوده که این کار باعث جوانسازی، کاهش خطوط، چین و چروک ها، استرچ مارک ها (ترک های پوستی)، رفع شلی پوست و زخم های ناشی از آکنه و یا آبله مرغان می شود.

همچنین از میکرونیدل برای درمان طاسی و ترمیم مو نیز استفاده می شود. دستگاه های میکرونیدل موجود در بازار به دو صورت درمارولر دستی ویا قلم های برقی وجود دارند.

دراین روش یکسری سوزن ریز و نوک تیز وارد پوست می شود.

این سوزن ها در درمارولر به صورت استریل بوده و خطوطی میکروسکوپی روی پوست ایجاد می کنند، اما قلم های برقی سری های دایره ای شکلی داشته که سوزن ها به صورت ضربه ای در پوست نقاط ریزی ایجاد می کنند.

این آسیب باعث تحریک بدن برای تولید کلاژن و الاستین جدید می شود، درنتیجه بدن سلول های جدید پوستی برای ترمیم ناحیه تحت درمان را تولید خواهد کرد که در نتیجه این عمل پوست ست, از بین بردن چروک پوست, از بین بردن خط اخم, از بین بردنضخیم تر، حجیم تر و جوان تر می شود.
متخصصان برای گرفتن نتیجه بهتر ب کلاینت ها توصیه میکنن که ۴تا ۶ جلسه از این روش استفاده کنند و فواصل بین جلسات ماهی ی بار میباشد.

میکرودرم ابریژن

میکرودرم پوست از جمله روش‌های محبوب جوانسازی پوست است که باتحریک اپیدرم پوست به کلاژن سازی بیشتر پوست می‌انجامد.

بارها پیش آمده است در آینه به پوست خود دقت کرده‌ایم و دیدن چین و چروک‌های ریز ما را مضطرب و نگران کرده است. پیری و چین و چروک پوست حقیقتی است که نمی‌توان از آن فرار کرد.

اما می‌توان آن را به تعویق انداخت. امروزه روش‌های فراوانی برای جلوگیری از پیری زودرس وجود دارد. انواع لیفت صورت، عمل‌های جراحی، تزریق ژل، تزریق کلاژن و… روش‌های سخت و پر هزینه ای هستند که وجود دارند.

در کنار این‌ها درمان‌های فیزیکی که در تماس با پوست انجام می‌شوند هم کمک شایانی به کاهش سرعت فرآیند پیری و زیباتر ماندن پوست خواهد کرد.

در این مقاله قصد داریم تا توصیح دهیم که میکرودرم چیست و میکرودرم صورت چگونه می‌تواند به داشتن پوستی صاف‌تر و زیباتر کمک کند
متخصصین زیبایی با تعیین مقدار جریان کریستال و قدرت خلأ عمق این جداسازی و پوسته ‌پوسته شدن را کنترل می‌کند.

متخصص معمولاً دو بار دستگاه را روی پوست حرکت می‌دهد، البته اگر پوست به ‌اندازه کافی ضخیم باشد یا ناحیه‌ای، مانند لک قهوه‌ای یا جای جوش صورت و یا آفتاب سوختگی پوست، نیاز به توجه بیشتر داشته باشد، ممکن است ۳ بار فرایند پاکسازی پوست صورت را تکرار کند.

میکرودرم ابریژن و پاکسازی تخصصی پوست صورت با کریستال می‌تواند تا حدی، به ویژه در اطراف بافت حساس دهان و بینی، ناراحت‌کننده باشد، اما به‌هیچ‌وجه دردناک نیست.

متخصص زیبایی در طول درمان جوان سازی پوست صورت میزان راحتی بیمار را از وی جویا می‌شود.

موارد استفاده و فواید میکرودرم چیست؟

paksazi

۱- از بین بردن لک های پیری/
۲- از بین بردن و تمیز کردن جوشهای سر سیاه/
۳-شاداب وسر حال شدن پوست صورت/
۴- ضخیم و سفت تر شدن پوست و بدلیل کلاژن سازی /

۵- روشن تر شدن پوست/

۶- میکرودرم موجب نفوذ عمیق تر وتاثیر بهتر داروها شده واثر داروها را تا ۱۰برابر افزایش میدهد/
۷- درمان چروکهای ظریف پوستی و کمک به از بین بردن اسکارهای سطحی مثلاً اسکار آکنه

۸- افزایش تاثیر داروهای موضعی و کمک موثر در درمان لک های پوستی و تفاوت رنگ در سطح پوست مثل ویتیلیگو/
۹- کمک به درمان جوشهای زیر پوستی… .

برای اطلاعات بیشتر در مورد میکرودرم میتونید ب بخش مقاله ها قسمت میکرودرم مراجعه کرده و توصیحات کامل تری در مورد میکرودرم دریافت کنید.

در مازندران(اسکین کر مازندران)در اسکین کر آمل اماده هر نوع خدمات رسانی من جمله فشیال،میکرودرم،مزوتراپی و…
زیر نظر پزشک و بیوتی تراپیست حرفه ای با مدرک بین المللی و فنی حرفه ای خواهیم بود

مزوتراپی از کلمه یونانی Meso به معنای میان و Therapeia به معنی درمان پزشکی می‌آید و یکی از عمل پزشکی زیبایی غیر جراحی است که طی آن کوکتل های مخصوص که معمولا توسط پزشکان طب جایگزین تجویز می‌گردد، وارد پوست می‌شود.

این روش که تا حدودی تهاجمی است با تزریق زیر یا داخل جلدی مخلوطی از عصاره های گیاهی، مواد هومیوپاتیک، داروها، ویتامینها و سایر مواد حیاتی در مقادیر میکروسکوپی انجام می‌شود.

مزوتراپی برای هر مشکلی قابل انجام نیست و به زبان ساده می‌توان گفت این روش نوعی متد انتقال دارو است

مزوتراپی یک روش درمانی جدید می‌باشد. در این روش دارو در قسمتهای مختلف پوست تزریق می‌شود.

در واقع دارو به بجای اینکه از راه دهان خورده شود، مستقیماً به داخل پوست تزریق می‌شود.

تزریق های متعدد توسط دستگاه مزوتراپی در فواصل منظم در پوست صورت می گیرد.

🔸 مزوتراپی را هم میشود برای مو استفاده کرد هم برای صورت

skincare mazandaran

مزوتراپی برای چ زمان هایی استفاده میشود

* رفع پف دور چشم و افتادگی پلک
*رفع تیرگ‍ی دور چشم
* درمان چاقی موضعی بدن، اندام و صورت
* درمان سلولیت و افتادگی پوست اندامها و صورت
* درمان ملاسما و لک حاملگی یا لک صورت
* درمان ریزش مو و تقویت موها
* درمان استریا (ترک خوردن پوست بدنبال حاملگی)
* رفع غبغب زیر چانه و گردن

🔸در مرکز تخصصی سینوهه امل زیر نظر پزشک و کادری کاملا مجرب که ب زودی لاین های تخصصی (اسکین کر مازندران )را راه اندازی خواهند کرد کلیه خدماتی ک توضیح داده شد ب صورت تخصصی انجام میشود