گوسفند زنده شهرداری

بسیاری از افراد برای برگزاری مراسم مختلف از قبیل عروسی، تولد فرزند، استقبال از مسافران مکان های زیارتی و … اقدام به خرید گوسفند زنده بهداشتی می کنند. نکات مختلفی پیرامون خرید گوسفند زنده بهداشتی وجود دارد که آگاهی از آنها برای هر خریداری الزامی است.
 
انواع نژاد گوسفندی
گوسفند، نوعی حیوان سم دار، پستاندار و نشخوار کننده است که با هدف استفاده و بهره برداری از پشم، شیر و گوشت پرورش داده می شود. گوسفند ماده، میش و گوسفند نر، قوچ نام دارد. وجه تمایز قوچ با میش، وجود شاخ های مورب و پیچ دار در آنهاست. گوسفندان از لحاظ نژادی بسیار متنوع هستند و هر یک بر مبنای مکان زندگی، ویژگی خاصی دارند. به عنوان مثال، گوسفندان مناطق کوهستانی با مناطق بیابانی تفاوت های زیادی دارند.
گوسفندان کوهستانی که به نژاد کردی شهرت دارند، از قدرت بدنی و اندام های حرکتی نیرومند برخورداند. علاوه بر این، زندگی در شرایط آب و هوایی خیلی گرم (تا مثبت چهل درجه) و خیلی سرد (تا منفی چهل درجه) را می توان به توانایی های این نژاد اضافه کرد.
گوسفندان موجود در مناطق بیابانی نیز مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی سخت از خود نشان می دهند. کمبود مواد غذایی و آب و هوای بسیار گرم از جمله سختی های زندگی دام در مناطق بیابانی است. این گوسفندان در بسیاری از موارد به عنوان بهترین نژاد شناخته می شوند.

نحوه خرید گوسفند زنده بهداشتی
مراکز مختلفی در راستای خرید و فروش دام از جمله گوسفند زنده به متقاضیان خدمت رسانی می کنند. سلامت گوسفند، یکی از موضوعات بسیار مهم برای خریدار قلمداد می شود. زیرا بیماری های مختلفی بین انسان و دام، مشترک هستند و کوچک ترین سهل انگاری منجر به بروز مشکلات جدی می شود؛ به همین دلیل لازمه خرید گوسفند از این مراکز، وجود گواهی سلامت دام است.
مرکز عرضه دام شهرداری
مرکز  گوسفند زنده شهرداری ، یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید گوسفند زنده بهداشتی است. مهم ترین مزیت خرید از این مرکز، مجوز و تاییدیه های کسب شده از وزارت بهداشت و شهرداری است. دامپزشکان به صورت دائم سلامت انواع دام ها را زیر نظر گرفته و واکسیناسیون آنها را در زمان مقرر انجام می دهند. علاوه بر این، قبل و بعد از کشتار سلامت دام به دقت بررسی میشود؛ به همین دلیل خریدار نگرانی و دغدغه ای بابت وجود بیماری های دامی نخواهد داشت. البته خریدار برای اطمینان بیشتر از این موضوع می تواند دست بکار شده و با بررسی ویژگی های ظاهری از سلامت دام اطمینان حاصل کند. این ویژگی ها عبارتند از:

  • محکم بودن پشم گوسفند در برابر کشیدن
  • عدم آبریزش چشمی و دهانی در حیوان
  • نبود اختلال در نشخوار کردن حیوان
  • وجود نداشتن انگل در رگ های جگر
  • طبیعی و صاف بودن بافت جگر
  • داشتن چشمان براق و سفید
  • طبیعی بودن رنگ جگر
نوشته دیگر :   آیا واقعا کنکور آسان است؟

*، مجموعه ای معتبر برای خرید گوسفند زنده بهداشتی ازمرکز عرضه دام شهرداری است. در صورت تمایل می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و سفارش خود را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

چرا دامداری تیموری

عرضه بهداشتی دام زنده

کلیه خدمات فروش گوسفند زنده و دام زنده دامداری تیموری تحت نظارت اتحادیه بوده و سلامت دام های تامین شده توسط اداه کل دامپزشکی مورد تایید است.

تحویل فوری دام زنده

این مرکز کلیه خدمات پس از سفارش دام زنده و گوسفند زنده را در کوتاه ترین مدت در همه مناطق تهران در طول شبانه روزی ارائه می نماید.

فروش گوسفند زنده به همراه قصاب

دامداری تیموری با سالها تجربه در حوزه تامین گوسفنده زنده آماده است تا در صورت نیاز در طول شبانه روز اقدام به اعزام قصاب در محل سفارش نماید.

چرا همکاری با ما؟

مجموعه دامداری تیموری ، بزرگترین مرکز خرید گوسفند زنده و گوساله با نازلترین قیمت همراه با قصاب تحویل در محل ، شبانه روزی به تمام نقاط تهران با پلاک رسمی در عرضه بهداشتی دام دامداران تلاش می کند علاوه بر تامین سلامت شهروندان در سالم نگهداشتن دام زنده نیز گام موثری را بردارد.
این مجموعه با ایده ای خلاقانه تصمیم به فروش آنلاین و تلفنی دام زنده، گوسفند زنده و گوساله با ذبح اسلامی و بهداشتی برای عموم مردم در سطح شهر تهران نموده است. پس هم اکنون می توانید با اطمینان خاطر ، سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.
دلایلی که می تواند شما را به استفاده از خدمات مجموعه ما ترغیب نماید:

  • اطمینان از سلامتدام زنده
  • داشتن انصاف در قیمت خدمات مربوط
  • مدیریت شبانه روزی دامداری قائم در زمینه فروشگوسفند زنده
  • تجارب تیم دامداری تیموری در زمینه فروش و عرضهدام زنده و فروش گوسفند زنده
  • ما زیر نظر اتحادیه دامداران فعالیت داریم.دام های ما مستقیم از کشتارگاه…

 
 
دامداری تیموری ارائه دهنده گوسفنده زنده به همراه قصاب به تمام نقاط تهران 09123590824 , 02144020562 , 02122186584