شهرک غرب، بهترین منطقه درغرب تهران

living r55170 3 2 960x485 - شهرک غرب، بهترین منطقه درغرب تهران

تاریخچه محله شهرک غرب  

اولین ساخت و ساز آپارتمان ها در این منطقه تهران به حوالی سال ۱۳۴۰ بازمی گردد. زمین این منطقه در گذشته متعلق به روستای مسیحی نشین خوردین بوده است. در تاریخ مذکور و به دنبال برنامه مدرنیزاسیون پایتخت در دوران حکومت محمدرضا شاه، مهندسین آمریکایی در این منطقه خوش آب و هوا حضور یافته و عملیات ساخت و ساز را شروع کردند.
نتیجه کار، ساخت آپارتمان ها و برج هایی با طرح و معماری غربی در این منطقه شد؛ به نحویکه بسیاری از متخصصان و مهندسان آمریکایی مستقر در تهران، این منطقه را برای زندگی خود انتخاب کردند. دلیل استفاده از نام شهرک غرب، شباهت معماری و ساخت خانه های این منطقه به نمونه های غربی و آمریکایی است.
اگر قصد خرید و فروش، رهن و اجاره و یا دریافت مشاوره ملکی در شهرک غرب و یا سعادت آباد دارید کافیست با مراجعه به صفحه ارتباط با ما مشاوره اختصاصی دریافت نمائید.

دلیل گرانقیمت بودن املاک محله شهرک غرب تهران   

شهرک غرب تهران، تمامی امکانات لازم برای یک زندگی ایده آل را در خود جای داده است. به همین دلیل املاک و خانه های موجود در آن با قیمت های بسیار گزافی معامله می شوند. این امکانات عبارتند از:

  • تمامی نکات لازم در رابطه با شهرسازی مدرن در محله و خانه های ویلایی شهرک غرب رعایت شده و خیابان کشی آن بسیار اصولی و استاندارد است.
  • این منطقه به دلیل همجواری با اتوبان نیایش، چمران و حکیم، دسترسی بسیار مطلوبی به شریان های اتوبانی شهر تهران دارد. این نکته یک امتیاز مثبت برای افرادی است که با وسیله نقلیه شخصی اقدام به رفت و آمد در سطح شهر می کنند. برای علاقه مندان به جابجایی با وسایل نقلیه عمومی نیز، پایانه تاکسیرانی و ایستگاه متروی میدان صنعت خدمت رسانی می کنند.
  • مراکز آموزشی این منطقه برای هر مقطع تحصیلی به تعداد کافی وجود دارد که اغلب در سطح کیفی بالایی هستند. علاوه بر این مراکز آموزش عالی از جمله دو دانشکده دانشگاه آزاد نیز در شهرک غرب واقع شده است.
  • این منطقه به دلیل داشتن تراکم جمعیتی پایین و خیابان های عریض، مشکلاتی از قبیل شلوغی، ازدحام و ترافیک ندارد.
  • آب و هوای این منطقه به دلیل وجود فضای سبز فراوان، کوه ها و ارتفاعات اطراف و همچنین قرار گرفتن در معرض بادهای دائمی تهران (از سمت غرب به شرق)، بسیار مطبوع، تازه و دلنشین است.
  • شهرک غرب یکی از مناطق بسیار امن تهران است؛ به نحوی که رفت و آمد های اغلب کوچه های منطقه توسط اتاقک های نگهبانی کنترل می شود.
  • مراکز تجاری شناخته شده و مشهوری در شهرک غرب واقع شده و اجناس برند را به مشتریان عرضه می کنند. میلاد نور، گلستان، مهستان، ایران زمین و … از جمله این موارد هستند.
  • پراکندگی مراکز خدماتی رفاهی از جمله فروشگاه مواد غذایی، نانوایی، پارک، درمانگاه، رستوران، فست فود و … در این منطقه از تهران وضعیت مطلوبی دارد و از این لحاظ جایی برای نگرانی نیست.
نوشته دیگر :   معرفی انواع آیفون تصویری تابا